Gäst Glassgubben Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 hej idag satt jag och spelade gta på min dator och så blev skrämen svart sen komm den tillbaka fast uppochner allt är uppochner hela skrivbordet och allt! hur gör jag för att vända tillbaka allt? svara snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 testa med CTRL+ALT+UPPPIL eller NERPIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Vänd på monitorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Båda era metoder funkar säkert^^ men du har råkat komma åt knapparna CTRL+ALT+UPPPIL eller NERPIL som wAcko sa, roligt att vända på skärmarna på skolans datorer också vet inte dom data-ansvariga hur man får tillbaks det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Har för mig ALT+UPP/NEDPIL funkar om inte CTRL+ALT+UPP/NEDPIL funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hehehe det är ju så f**cking annoying alltså...Fast jag glömmer alltid bort hur jag fixade det O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 inget av dom sakerna fungerar för mig. jag kan inte ha min bild up och ner ens :] konstigt :D men jag vet att alla i skolan gjorde så på alla datorer så man vet hur man ska göra för att fixa sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Prova Ctrl+Alt+2 och 8 på numpad, om det inte funkar stäng av/sätt på num lock och prova igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Vänd på monitorn.dagens ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.