Ni har nog inte samma humor som mig, men gillar ni att skratta åt feta ungar så ärehär perfekt:
Ni har nog inte samma humor som mig, men gillar ni att skratta åt feta ungar så ärehär perfekt:
Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?
Men va tråkigt...
↗ till inläggetInte i allmänhet, utan sådana som beter sig idiotiskt.Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?
De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?
↗ till inläggetDu tycker alltså inte att det är idiotiskt att skrika och hota han som sköt sådär? Han var ju i klart underläge så han borde istället bett honom snällt att inte skjuta.De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?
↗ till inläggetMen kanske han ville hålla sig kvar i medelläge/lägga sig i överläge. Alla har olika personligheter, jag skulle iallafal hålla mig kvar i medelläge, inte gå till underläge om jag inte hade haft ett skäl till det.↗ till inläggetDu tycker alltså inte att det är idiotiskt att skrika och hota han som sköt sådär? Han var ju i klart underläge så han borde istället bett honom snällt att inte skjuta.De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?
varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??
↗ till inläggetVad har det med ämnet att göra?varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??
Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet?
↗ till inläggetSå om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs?↗ till inläggetVad har det med ämnet att göra?varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??
Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet?
↗ till inläggetSka man alltså underkasta sig för att man befinner sig i underläge? Låter jävligt mesigt imo. Den killen gjorde ju inget direkt fel, snarare de som sköt.↗ till inläggetDu tycker alltså inte att det är idiotiskt att skrika och hota han som sköt sådär? Han var ju i klart underläge så han borde istället bett honom snällt att inte skjuta.De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?
↗ till inläggetSå om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs?↗ till inläggetvarför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??
Vad har det med ämnet att göra?
Samma fråga O.o
Detta är ju för roligt..
Killen är ju överviktigt och då ville ubuntu skriva fet..
Men doktor har fortfarande rätt..
Ändå kan jag inte sluta skratta åt han när hans skriker..
IM GONNA KICK YOUR ASS! YOU MOTHERFUCKIN' BITCH!
Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.
↗ till inlägget↗ till inläggetvarför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??
Vad har det med ämnet att göra?
Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs?
Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad.
↗ till inläggetÄntligen nån som fattarKlart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.
↗ till inläggetSå det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.
Schyst...
↗ till inläggetJapp, stort sett det jag sa. Det är inte mitt fel att jag njuter mer av att se roliga saker hända tjocka människor utan det bara är så. Försök att klaga på en bög över att hon/han har en homosexuell läggning så får vi se hur det går.↗ till inläggetSå det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.
Schyst...
↗ till inläggetJapp, stort sett det jag sa. Det är inte mitt fel att jag njuter mer av att se roliga saker hända tjocka människor utan det bara är så. Försök att klaga på en bög över att hon/han har en homosexuell läggning så får vi se hur det går.↗ till inläggetKlart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.
Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?
Schyst...
de brukar gå ganska bra för mig, ibland blir folk arga men annars går de väl ganska bra
ontopic: det vore roligare att se ett anorexia barn bli skjuten med ett riktigt gevär istället för en fet unge med ett låtsas gevär, allvarligt talat...
ha ha ha f*n vad kul jag dog f*n :lol:
Ingen vettig människa skrattar åt tjocka :huh: .
Det enda som var en smutta kul var hans röst :P Gel och ljus :).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in