Hoppa till innehåll

Fet Unge Blir Skjuten Med Ett Paintballgevär


Gäst Ubuntu
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså seriöst, vafan är detta för tjafs ni håller på med?

Baraför ni är emot filmen så behöver ni inte börja protestera emot den..

Skriv bara att ni inte tycker den är rolig på nått sett, end of line.

Killen var inte fet som en kossa, han har bara 4-5kg mer än vad normalvikt är..

Därför så är det ingen sjukdom, utan hur mycket han väger..

 

Jag tycker filmen var skit kul när han skrattar..

Det finns ju andra där dom kan skjuta killar smalare än en penna men

då träffar dom ju honom inte äns..

 

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

ett helt j*vla ämne för en liten komisk film..

 

waste of time.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

ett helt j*vla ämne för en liten komisk film..

 

waste of time.

Jag personligen skulle hellre vilja ha en diskussion kring filmen istället för 50 svar som upprepar sig med antingen: "Bra" eller "Dålig". Faktiskt. Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

ett helt j*vla ämne för en liten komisk film..

 

waste of time.

Jag personligen skulle hellre vilja ha en diskussion kring filmen istället för 50 svar som upprepar sig med antingen: "Bra" eller "Dålig". Faktiskt.

 

Det här är ett humorforum, inget debattforum, inget whineforum.

Här ska man kommentera trådarna hurvida man tycker att innehållet var bra, man ska inte hålla på och whina en j*vla massa som alla lamers här, och man ska inte behöva ha några diskussioner, det här ska vara ett roligt forum och inget j*vla debattforum.

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ett diskussionsforum är faktiskt till för diskussioner, trots det missvisande namnet. -_- Det är inte till för att du ska lägga upp någonting och sen inte kunna acceptera kritik, det är något man måste lära sig att ta.

 

Sen är det du som har fel angående det här om fetma. Fetma är en sjukdom precis som anorexi. Om någon är överviktig är det inte fetma, precis som att någon som är spinkig inte har anorexi. När man når fetma har det gått ganska långt, och bör betraktas som en sjukdom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

ett helt j*vla ämne för en liten komisk film..

 

waste of time.

Jag personligen skulle hellre vilja ha en diskussion kring filmen istället för 50 svar som upprepar sig med antingen: "Bra" eller "Dålig". Faktiskt.

 

Det här är ett humorforum, inget debattforum, inget whineforum.

Här ska man kommentera trådarna hurvida man tycker att innehållet var bra, man ska inte hålla på och whina en j*vla massa som alla lamers här, och man ska inte behöva ha några diskussioner, det här ska vara ett roligt forum och inget j*vla debattforum.

 

Välkommen till Fuska.se's DISKUSSIONSFORUM.

Vill du ha roligt, gå o runka eller något istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man över 28 BMI har man fetma har jag för mig och det är en sjukdom

BMI suger. Det är inte i närheten av att vara ett säkert system. Folk tar till BMI för att det är enkelt, de bryr sig inte om att det är totalt felaktigt.

 

 

Vad jag tycker är hemskt med den här filmen är mest att folk tycker att man alltid ska foga sig efter de starkaste (i de här fallet de med paintball-gevär). Ett sådant samhäller vill jag verkligen inte leva i. Sedan kan man fråga sig om killarna verkligen hade skjutit på honom om han inte ansetts vara överviktig och vad han vanligen råkar ut för.

 

Jag har svårt att tro att det är just att han gormar när han är i underläge som är roligt när titeln på ämnet tydligt säger "Fet unge...". Det känns som om det är en väldigt betoning på att han är just fet (och han verkar inte precis särskilt fet i.m.o.).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Point is, antingen skriver du att du gillar den eller inte.. du behöver inte ta upp

ett helt j*vla ämne för en liten komisk film..

 

waste of time.

Jag personligen skulle hellre vilja ha en diskussion kring filmen istället för 50 svar som upprepar sig med antingen: "Bra" eller "Dålig". Faktiskt.

Det här är ett humorforum, inget debattforum, inget whineforum.

Här ska man kommentera trådarna hurvida man tycker att innehållet var bra, man ska inte hålla på och whina en j*vla massa som alla lamers här, och man ska inte behöva ha några diskussioner, det här ska vara ett roligt forum och inget j*vla debattforum.

Välkommen till Fuska.se's DISKUSSIONSFORUM.

Vill du ha roligt, gå o runka eller något istället.

 

Nog för att det är ett diskussionsforum, men det finns faktiskt mindre seriösa forum.

 

Men ett diskussionsforum är faktiskt till för diskussioner, trots det missvisande namnet. -_- Det är inte till för att du ska lägga upp någonting och sen inte kunna acceptera kritik, det är något man måste lära sig att ta.

 

Sen är det du som har fel angående det här om fetma. Fetma är en sjukdom precis som anorexi. Om någon är överviktig är det inte fetma, precis som att någon som är spinkig inte har anorexi. När man når fetma har det gått ganska långt, och bör betraktas som en sjukdom.

Skillnaden på fetma och anorexi är att om man lider av fetma kan man valt att få det själv, det behöver inte vara andras eller någon sjukdoms fel. Så är det inte med anorexi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.

Äntligen nån som fattar

 

Många drabbas av fetma pga sjukdommar, fetma kan leda till anorexia.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan är jag ganska säker på att majoriteten som sett denna film gillar den och tycker att den är rolig, men de vågar inte kommentera p.g.a att de är rädd för att bli nedklankade av glädjedödare och besserwissar som vi sett många av i denna tråd.

 

Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.

Äntligen nån som fattar

 

Många drabbas av fetma pga sjukdommar, fetma kan leda till anorexia.

 

Många - men inte alla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...