💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycks Om Min Bil?

33 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

skitful

Ska bli roligt att se hur din första bil ser ut? Tror du att du kommer ha råd med något bättre själv?

On topic: Skit frän skulle lätt kunna lägga ut typ 10 000 på att "pimpa" en sådan och använda den när man blir 25+ , bil modellen är sjukt tuff.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

ehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha.

Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D)

den kostade 27000 och man e ju faktiskt inte bortskämd och får bil av sina föräldrar betalar allting själv

trodde faktiskt den skulle vara vid 20.000.

22 Aug 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #23
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha.

Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D)

den kostade 27000 och man e ju faktiskt inte bortskämd och får bil av sina föräldrar betalar allting själv

trodde faktiskt den skulle vara vid 20.000.

ne den är i jättefint skick så den var lite dyrare :P men men nästa vecka ska det köpas ljud :)

Nivå 7 · Fuskare

Om jag fick välja skulle jag nog bara satsa på hjulen och ljudet :)

Om man inte har en så assnygg bil får man fylla ut det med ljud...

11 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jätte snygg

Talisker

13 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

Den va :cool:

Nivå 1 · Novis

tycker att du borde banta o sluta röka :huh:

LKH - inte han vad vitt jag vet..

"Micke posar utanför max's i kristianstad " står det om bilden, och det är inte han antar jag.

http://www.garaget.org/?car=105702&image=1008993 är ju självklart fränast :P

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

tycker att du borde banta o sluta röka :huh:

klockrent!!!
Nivå 12 · Mästerfuskare

Älskar verkligen när hastigshet mätarn osv är med vit bakgrund, det ser så sexiiiiiigt ut =D

14 Sep 2008
Nivå 4 · Lärling Moderator

Bättre än min första bil iaf :P

Hade en gamal volvo 240...ingen handbroms ena backljustet va sönder osv.

Eller ja...första och enda, sålde den till en kompis som använder den som reservdelsbil. Fördelen med att ha en volvo är att den klarar att hamna i diket...och är man på något sätt lik mig när det gäller att leka med bilar på grusvägar så lär man hamna där ett par gånger xD

Men iaf snygg bil, skulle persoligen sattsat på en billig skrot bil som man kör slut först så man får leka lite utan att vara rädd om bilen, men smaken är ju som baken...delad.

Soad_token

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

:cool:

18 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare

nice

22 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

Min brorsas tredje bil var en Toyota Supra han har fortfarande kvar bilen :P fett nice men fett dyr

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in