rubriken :P
Perfekt som ens första bil kan jag säga.
Bensinsnål också!
Taskig design bara. :rolleyes:
cool bil :cool:
'Gammal rabbit'? ;)
Den ser bra ut =)
Bra val till första bil :)
Snygg Golf
snygg bil vart köpte du den skrot handlarn haha
skämnt det härovanför
snygg
Bra smak ;).
Jag har tankar om att skaffa en likadan bil som min första bil.
Tycker att dom ser lite stela ut så ska "pimpa" upp den med snygga fälgar och sånt.
En Volvo är ju också en fundering.
Men den är ju snygg som vanligt också, måste vara storleken och den svarta färgen :rolleyes:
Tummen upp.
ehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha.
Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D)
Det där är en bra bil att börja med. Träna på den bilen sen kan du skaffa dom här riktigt bra bilarna.
skitful
Schysst. :mellow:
Cool bil!^^
↗ till inläggetehm. ska tänka efter lite.. gwhahahhhahahahhaahha.
Nej, det är ju lite halvsnygg. Och som flera sagt bra som första bil xD. Man vill ju inte krocka med en 10.000 kr bil(bara ironi =D)
den kostade 27000 och man e ju faktiskt inte bortskämd och får bil av sina föräldrar betalar allting själv
Det bästa är ju att köpa bil själv. Annars kan man råka illa ut om man tror att föräldrarna kommer göra allt åt dem för evigt....Vilket dom kanske inte gör.
↗ till inläggetDet bästa är ju att köpa bil själv. Annars kan man råka illa ut om man tror att föräldrarna kommer göra allt åt dem för evigt....Vilket dom kanske inte gör.
jag har alltid köpt mina egna grejor på senare år, moped och sådant körkort betalade jag också själv
Impressed :) Skulle aldrig orka fixa dem pengarna.
http://www.garage24.net/605/605-05b.jpg
Ungefär samma årgång som min kusins första. Bilen på bilden ser dock lite nyare ut. Tänk dig den bilen och tänk tillbaks några år. Dock lite lantpimpad. :P
Man har inte en skitsnygg förstabil.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in