💬
Logga in
Fuska.se

Gamecube Vs Xbox

26 svar · startad

Vad tycker ni är bäst gamecube eller xbox. Själv tycker jag att gamecube är bäst.

XBOX LÄTT

Såklart Gamecube!

De flästa Zeldaspelen finns ju till gamecube :medieval:

Gamecube.

Tycker GameCube har fler roliga spel. Mario, Super Smash, Mario Kart, Metroid, Zelda.. Men Xbox har ju i alla fall Halo. Och det är ju ett 10/10 spel. Men GameCube är fortfarande bäst^^

Tveksamt, men jag säger xbox

22 Aug 2008

Gamecube!!! Microsoft ska hålla sig till datorer och låta Nintendo sköta TV-spelen.

24 Aug 2008

Eller hur :lol:

Off topic:Jag vet att jag spamma <_<

27 Aug 2008

Gamecube är en självklarhet!

Den har alltid varit bra och kommer att förbli det. B)

Xbox har 1 super spel, Halo: Combat Evolved, och 1 ett typ 9/10 spel, Halo2. Gamecube har fler spel fler spel men xbox har xbox live. Tie Game säger jag.

28 Aug 2008
Moderator Moderator

Har alltid ägt och gillat Nintendos konsoller och spel. Ingen tvekan om att jag tycker GCN är bättre än Xbox.

Men aktuellt med en sån här tråd nu. <_<

När det gäller rent teknikmässigt, Xbox.

När det gäller spelen är det oavgjort, eftersom

Xbox ändå har tre av mina topp tio-spel.

jag har ett gamecube men jag gillar xbox mera för det är bättre att spela need for speed på xbox:P

Game Cube är roligare, men om 360 hade varit med i stället för vanliga Xbox så hade det vunnit.

11 Sep 2008

Såklart, Gamecube. Gamecube är en av dem bästa spel-konsoler som finns. Speciellt om man har spelet Super Smash Bros. Melee. Xbox suger ju fett.

Och sluta Quota mina inlägg.

:cool: :angry:

post-79385-1221116137_thumb.jpg

post-79385-1221116163_thumb.jpg

Senast ändrad:

16 Sep 2008
↗ till inlägget

Vad tycker ni är bäst gamecube eller xbox. Själv tycker jag att gamecube är bäst.

Gamecube är klart bäst. Xbox är inte lika kul.
4 Oct 2008

Detta ämne är skrivet av en raderad användare men jag tar Gamecube.

Super smash melee är inte så mycke för mig men brawl äger!

Senast ändrad:

Xbox easy

Xbox. Gamecube är för småbarn.

10 Oct 2008
↗ till inlägget

Såklart, Gamecube. Gamecube är en av dem bästa spel-konsoler som finns. Speciellt om man har spelet Super Smash Bros. Melee. Xbox suger ju fett.

:cool: :angry:

Kan man ha ett orange minneskort till gamecube? I så fall vart kan jag köpa ett!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in