murphmaster Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 tja!. Jag råkade converta mitt account till Russian account :P och undrar nu hur man får tbx det???.. kan ju inte lira på mina characters .. Kommer inte ens in på ryska realmer för det står att jag har ett annat språk. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Hmm, vet inte rikitig men skulle nog ringa deras support. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Hur f*n lyckas man "råka" migrata <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 till en rysk server dessutom >.< kolla på inställningar om du kan få tillbaks dom annars kontakta blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 du kan troligtvis inte få tillbaka det men lyckas man med detta ska man nog ge upp WoW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Idioter?. jag har inte migratat -_-. jag kom åt knappen som gjorde accet "typ" ryskt. Mina gubbar är kvar på EU servrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Eh nae, du förklarade ganska dåligt. Du får ta och maila blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Det står att, By doing this, you may not to convert your account to any other languages for ever. Nåt sånt har Blizz skrivit! Så, YOU HAVE LOST, AND WILL BE DOOMED TO PLAY WITH RUSKI RUSKI! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Eh nae, du förklarade ganska dåligt. Du får ta och maila blizzard Han råkade bara göra sitt acc ryskt på något sätt, vetefan hur man lyckas >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Det står att, By doing this, you may not to convert your account to any other languages for ever. Nåt sånt har Blizz skrivit! Så, YOU HAVE LOST, AND WILL BE DOOMED TO PLAY WITH RUSKI RUSKI! :lol: Du är allt för skön, Doctor! :D BTT: Bara att skicka ett äckligt mail till blizzard! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg