WASD Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag skulle anmäla detta inlägget och det står ingen ruta att det har blivit anmält, men när jag skrivit min anmälan och tar Skicka så står det att det redan blivit anmält, betyder det att någon har anmält det innan men det har inte blivit borttaget? Alltså att modsen struntat i det... har stött på detta flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Det betyder att det har hanterats ja. Förmodligen har en varning eller tillsägelse delats ut. Av bevisskäl så står inlägget kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Samma har hänt med många inlägg för mig. Ex. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1394105 Men förut brukade väl moderatorerna skriva typ "Ingen bumping pl0xx nu ger jag dig en tillsägelse" Redigerat 30 Augusti 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Nej, de gjorde de inte mer än i vissa undantagsfall. Vi undviker och skriva sådana inlägg då det ej angår någon annan än den personen som blev tillsagd eller varnad. Dock så händer det relativt ofta att om det är en tråd där det delas ut många tillsägelser/varningar så skriver vi: "Tråd rensad, tillsägelser utdelade" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 "Ingen bumping pl0xx nu ger jag dig en tillsägelse"Lol! :D Så det är därför jag inte kunnat anmäla.. Tack så mycket WASD :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.