WASD Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Trådlöst internet är kasst om man inte har en väldigt dyr router, be din morsa fixa som det var innan, jag kör alltid med trådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Trådlöst internet är kasst om man inte har en väldigt dyr router, be din morsa fixa som det var innan, jag kör alltid med trådat.alltid bäst med tråd :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Okej nu har jag fixat lite inställningar och nu får jag iallafall full anslutning ofta. Men det är lika problem i spel. Det är så här när jag går in på en server då har jag en låg ping, men sen efter 5 minuter så får jag 999 i ping (Call of Duty2) men då behöver jag bara trycka ner spelet på windows knappen sen så öppnar jag spelet igen då har min ping på 999 gått ner till 30 igen. Låter inte det lite konstigt? Att jag behöver bara klicka ner spelet och sedan gå in igen och min ping är bra. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.