💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Efter Skolan?

88 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej!

Vad gör du efter skolan?

De flesta brukar ju göra sina läxor. Men har du några aktiviteter?

Det kanske finns en liknande tråd men då får ni säga till mig.

Jag gör så här:

Måndag: Basketträning, läxor

Tisdag: Ledig dag! Kort skoldag, läxor, fuska.se!

Onsdag: Basketträning, läxor.

Torsdag: Piano, läxor. Jag kanske hinner gå in på fuska.se då också.

Fredag: Går hem och packar för jag ska åka till landet (Jag brukar göra det varje helg). Och så mysar jag på landet med mammas och pappas lyxmiddag.

Lördag: Gör något kul på landet. Det kanske är basketmatch.

Söndag: Samma sak som på Lördagen.

Hej då.

Nivå 0 · Nykomling

Ehm... Är för det mesta ute och kör moped, ibland spelar jag gitarr men läxor gör jag alldrig x)

Nivå 0 · Nykomling

sitter här och ugglar om inte nåt e på gång^^ :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Cyklar 1-2h varje dag.

Dator.

Sitter på stranden o typ tar d lugnt med as bra musik :]

Gör mina läxor ibland.

duschar typ

dator igen

spelar wow ibland

laddar ner roliga saker :D

Nivå 0 · Nykomling

läxor. :(

och musik! :)

Nivå 0 · Nykomling

Lol, skönt att sitta på stranden på vintern :D

Själv gör man läxor, går ut spelar data, kollar på tv om inget annat finns att göra.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete.

Brukar däremot läsa på till prov.

Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig.

Så ser min dag ut varje skoldag.

10 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

inget speciellt precis

Nivå 0 · Nykomling

Slutar 14.00 och eftersom att jag har sådana skittider nu sitter jag kvar och jobbar 50 minuter efter skolan, om jag inte har någotroligare för mig eller någon annan är kvar som jag kan snacka med. Slipper läxor iaf... Sedan cyklar jag 20 min och tar tåget.

Hemma 15:40. Brukar gå eller springa med hunden i skogen vissa dagar, sedan äter jag mellanmål. Sitter annars vid datorn, spelar gitarr eller bakar annars fram till 18.00 ungefär då jag antingen hjälper till med matlagningen eller tränar lite armhävningar och sit ups samt tar en dusch. Efter maten sitter jag vid datorn, duschar om jag inte redan gjort det och umgås med familjen.

Bor i en skitby där jag inte känner någon...

↗ till inlägget

Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete.

Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig.

Fuskigt, vi får läxor ändå. För vi har läxor och dom får man inte göra på lektionerna när man är klar:(

Nivå 0 · Nykomling

Tränar innebandy eller tennis, är med kompissar, spelar gitarr, spelar wii eller sitter vid datorn...

Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fuskigt, vi får läxor ändå. För vi har läxor och dom får man inte göra på lektionerna när man är klar:(

Jo men du går ju i grundskolan, jag går i Gymnasiet.
11 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Lol, skönt att sitta på stranden på vintern :D

Själv gör man läxor, går ut spelar data, kollar på tv om inget annat finns att göra.

Vintern?

pff.

is teh Fall, rox.

15 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

(Skolan börjar 8:30 varje dag)

Måndag: skolan, till 15:20. hem, sitta vid datorn till 17:30, fotbollsträning. Hem, läxa, tv, sova.

Tisdag: skolan, till 15:10. hem, data till 17:45, barmarksträning med hockeyn. Hem, tv, sova.

Onsdag: skolan, till 13:10. hem, data till 15:45, fotboll igen, hem, läxa, tv, tv, tv, sova.

Torsdag: skolan, till 15:30. hem, data till 17:45, fotboll, hem, läxa, tv, sova.

Fredag: skolan, till 14.10. hem, slappa, slappa, slappa, dra till morsan/farsan, vara uppe halva natten, sova.

Lördag: slappa hela dagen. kanske någon träning.

Söndag: Match med fotbollen. Sedan slappa.

(Vissa saker kanske jag gör förutom hänger vid datorn. som att hänga med kompisar)

Skitkul schema va?

Nivå 0 · Nykomling

^Skulle ALDRIG palla ha något så planerat , med läxor o tv-progs osv o_o

Nivå 0 · Nykomling

spelar mest data och är med kompisar, det vanliga :P

16 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

^Skulle ALDRIG palla ha något så planerat , med läxor o tv-progs osv o_o

Men ååh, så planerat är det inte. Det är bara skolan och träningarna som är planerat. Ingen vet vad jag kan hitta på efter skolan ^^

Nivå 0 · Nykomling

Om jag inte har träning så är jag väl med kompisar, spelar 360, spelar dator eller spelar gitarr och så kanske man läser nån bok då och då.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

Man måste göra läxorna hemma i min klass också.

20 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Brukar oftast gå ut och umgås med kompisar o.o

Vi kanske gör läxor tillsammans och röker vattenpipa. Eller går ut på stan eller ser på film. olika från dag till dag o:

Vissa dagar måste man ju gå hem och diska, tvätta kläder och städa också o:

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in