Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Har precis börjat med WoW, men problemet är att jag inte vet vad jag ska vara för något! Jag vet inte om jag ska vara Alliance eller Horde. Just nu håller jag på att smålevla med en undead rogue men jag tyckte det var sådär. Jag har inte TBC så jag måste välja mellan de 8 raserna som finns. Här kommer i alla fall mina frågor:

1. Horde eller Alliance?

2. Vilken ras?

3. Vilken klass?

4. PvP eller Normal server?

5. Professions (eller vad det nu heter)?

Skrivet

1.Alliance!

2.Gnome för dom är så korta.

3.Hunter levlar man fortast (Dwarf/nightelf) men mage är roligare.

4.RPPVP är ju skit roligt då det är Rollspel och Players versus player.

5.Mining och engineering som valfri, blacksmithing och mining som pally/warrior,

Leatherworking och skinning som hunter,rogue,shaman och druid och till sist

Tailoring och skinning som mage eller priest.

Skrivet

Hej! Har precis börjat med WoW, men problemet är att jag inte vet vad jag ska vara för något! Jag vet inte om jag ska vara Alliance eller Horde. Just nu håller jag på att smålevla med en undead rogue men jag tyckte det var sådär. Jag har inte TBC så jag måste välja mellan de 8 raserna som finns. Här kommer i alla fall mina frågor:

1. Horde eller Alliance?

2. Vilken ras?

3. Vilken klass?

4. PvP eller Normal server?

5. Professions (eller vad det nu heter)?

Rekommenderar att du väljer en normal server. Enklare att börja med och man kan ju transferra från PvE till PvP nu ifall du vill pröva på PvP server i framtiden.

Skrivet

1. Horde

2. Undead ifall du vill vara rogue, warrior eller någon caster. (De har den bästa racialen för PvP)

3. Det avgör du själv. Men rogue är en ganska balanserad klass som inte är så svår att spela.

4. Om du vill ganka på när du levlar så ska du välja PvP, annars så rekommenderar jag Normal.

5. Beroende på vilken klass du är.

Skrivet (redigerat)

1. Horde

2. Undead

3. Rogue är ganska rolig när man kommer upp i lv. Annars är Warlock kul.

4. Pvp

5. Herbalism/ Alchemy

=3

Redigerat av Sportlov
Skrivet (redigerat)

Som de flesta också har sagt så rekommenderar jag Undead om du lirar horde eftersom deras racial skills är överlägsna alla andra raser.

( Om du ska köra PvE caster så är troll/belf dock bättre. )

Redigerat av Garone
Skrivet

Ok. Jag skulle vilja testa Alliance eftersom jag har kört på alla raser i Horde (utom Belf för jag har inte TBC). Men jag har kört Dwarf Paladin innan, men det var väl ganska roligt ibland och lite tråkigt ibland. Undrar om en Gnome är rolig att vara? Eller kanske Human? Jag vet inte vad jag ska ta asså! Det är ganska tråkiga quests tycker jag på Undeads. Därför så vill jag inte vara Undead (Taurens har också tråkiga quests tycker jag). Men om jag ska vara en Gnome, vad ska jag vara för klass då?

Skrivet

Ok. Jag skulle vilja testa Alliance eftersom jag har kört på alla raser i Horde (utom Belf för jag har inte TBC). Men jag har kört Dwarf Paladin innan, men det var väl ganska roligt ibland och lite tråkigt ibland. Undrar om en Gnome är rolig att vara? Eller kanske Human? Jag vet inte vad jag ska ta asså! Det är ganska tråkiga quests tycker jag på Undeads. Därför så vill jag inte vara Undead (Taurens har också tråkiga quests tycker jag). Men om jag ska vara en Gnome, vad ska jag vara för klass då?

Warrior

Skrivet

Gnome warlock e väldigt kul :cool:

Annars rogue är också rättså kul. (fast på 60+ blir det segt ^^)

Jag skulle tagit pvp server eftersom man vill ju alltid avreagera sig på nån dum horde/alliance :visslar:

Men det kan vara väldigt drygt också om nån spawnkillar, dock går detta att undvika om man kan lite ;)

• Skapa ny...