fishmaster Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Confirmed in World of Warcraft: Wrath of the Lich King Pre-patch * New class spells and talents * Stormwind Harbor * Barbershops in capital cities * Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades * Two brand-new Arenas featuring challenging new layouts, terrain hazards, and moving obstacles * Guild calendar * Hunter pet skill revamp * New profession: Inscription Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Precis som innan TBC kom så kommer man få dom nya talentsen osv så det är ingen "useless" patch att ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Plox någon! Blizzard download hatar mig Kan inte någon kirra .torrent-filen till mig ( http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...19288&sid=1 ) och skicka till mig på msn? [email protected] Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg