💬
Logga in
Fuska.se

Ladda Ner Wotlk Idag!

14 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...65192&sid=1

Vi kommer altså kunna ladda ner en del av WotLK (som jag gör nu) innan spelet släpps :D starta Launcher och ladda ner patchen på 1gb nu :P

Nivå 2 · Novis

mmm det gör jag med.. men vad är det vi får från den då??

Nivå 3 · Lärling

jag har laddat ner den men fattar för f*n inget vad ska vi få för nåt nytt toaletter på barerna eller?

Nivå 4 · Lärling

Det är såhär som Wotlk beta login screen ser ut just nu. Har haft betan ett tag. Har dock bara lirat private server. Fick ingen beta key >.<

post-20896-1221221428_thumb.jpg

Nivå 3 · Lärling

kan nån svara vad vi får för nåt nytt tack?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

kan nån svara vad vi får för nåt nytt tack?

Enligt vad jag läste så är det WOTLK betan som ni laddar ner via launcher. Den kommer inte ha ngn nytta än iaf.
Nivå 3 · Lärling

ehmm så jag satt och vänta 7 timmar imorse på ingenting?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ehmm så jag satt och vänta 7 timmar imorse på ingenting?

Förmodligen.

Nivå 3 · Lärling

assså j*vla blizzard jag trodde att man fick tillgång till wotlk saker osv.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #10

men det står på hemsidan, om kanske 2 veckor kommer det ni just laddade ner läggas in i spelet och dom delarna av WotLK som blir inlaggda finns i länken jag gav

förr eller senare kommer alla som spelar på Retail servrar behöva hämta den 1gb patchen

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Patchen ni laddar ner är bara en pre-patch för den ny content patchen som kommer före wotlk släpps så ni har ingen nytta av den här patchen en, men den är bra att ladda ner för ska ni ladda ner hela patchen när den väl släpps så kommer den vara väldigt stor. Ni kommer nog kunna testa den här patchen på ptr'en snart.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är såhär som Wotlk beta login screen ser ut just nu. Har haft betan ett tag. Har dock bara lirat private server. Fick ingen beta key >.<

Launchen ser grym ut iaf :lol:

Nivå 6 · Fuskare

Confirmed in World of Warcraft: Wrath of the Lich King Pre-patch

* New class spells and talents

* Stormwind Harbor

* Barbershops in capital cities

* Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades

* Two brand-new Arenas featuring challenging new layouts, terrain hazards, and moving obstacles

* Guild calendar

* Hunter pet skill revamp

* New profession: Inscription

Nivå 6 · Fuskare

Precis som innan TBC kom så kommer man få dom nya talentsen osv så det är ingen "useless" patch att ladda ner

13 Sep 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Plox någon!

Blizzard download hatar mig Kan inte någon kirra .torrent-filen till mig ( http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...19288&sid=1 ) och skicka till mig på msn? [email protected]

Tack på förhand!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in