Söker ett skjutspel online eller offline.
Det kan vara att man spelar i team eller själv mot fiender.
Har hört talas om Warrock men är inte sugen på det.
Gärna något spel där man slaktar zombies också.
Söker ett skjutspel online eller offline.
Det kan vara att man spelar i team eller själv mot fiender.
Har hört talas om Warrock men är inte sugen på det.
Gärna något spel där man slaktar zombies också.
Vänta tills november. Då kommer Left 4 Dead, co-op där du slaktar zombies! Så sjukt kul verkar det.
gå in på miniclip.com, finns säkert något där :huh:
Oj, läste inte att det skulle vara gratis. Om det inte behöver vara FPS så vet jag ett. http://www.jesper.nu/onlinespel/skjutspel/...he_Zombie_Wars/
gratis fps spel? finns ju hur många som helst
Warrock är bra och det kostar inget.
länk:http://warrock.net
Han sa att han inte var intresserad av warrock.
oj sryXD
Hm, vill ha nåt bra man ska ladda ner.
Gärna något där man ska slakta monster eller zombies.
Men min dator kommer tyvärr inte klara av Left 4 dead.
↗ till inläggetTha Noob@ Försök inte att smita, du och jag ska slakta Zombies, om du kommer ihåg :PVänta tills november. Då kommer Left 4 Dead, co-op där du slaktar zombies! Så sjukt kul verkar det.
Har skrapat ihop kompisar som kan vara dom 2 andra spelarna så slipper vi bots :P
Logfan@
Sauerbraten är ett gratis FPS spel, det är nästan handling som Counter Strike, fast andra vapen och sånt.
↗ till inlägget↗ till inläggetTha Noob@ Försök inte att smita, du och jag ska slakta Zombies, om du kommer ihåg :PVänta tills november. Då kommer Left 4 Dead, co-op där du slaktar zombies! Så sjukt kul verkar det.
Har skrapat ihop kompisar som kan vara dom 2 andra spelarna så slipper vi bots :P
Logfan@
Sauerbraten är ett gratis FPS spel, det är nästan handling som Counter Strike, fast andra vapen och sånt.
Jag försöker inte smita och även om jag skulle spela med honom, så kommer jag spela med dig först :P Du vet att det kommer ett demo på Left 4 Dead va? ;)
Vet någon var man kan kolla vad din dator behöver för att kunna klara av spelet?
Ontopic: Fortsätt tipsa om spel Tack!
↗ till inläggetwww.canirunit.com :)Vet någon var man kan kolla vad din dator behöver för att kunna klara av spelet?
Ontopic: Fortsätt tipsa om spel Tack!
Ja, det hade varit lyckat om Left 4 Dead hade funnits med där :P
men googla typ på "top 100 free fps games" eller vadsomhelst om alla spel vi tipsat om inte räcker
Jag vet ett spel. Något som heter typ Shot Man.
Tyvvär har jag ingen länk till spelet som jag kan fixa fram
lite senare.
9dragons. Det är som WOW!
www.pawngame.com :lol:
roligt om man har tråkigt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in