💬
Logga in
Fuska.se

f*n Vad Elakt!

34 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker synd om Engla! Men det blev ju många artiklar eftersom gubbstrutten som dödade henne har våldtakit massor med personer. Det stod väldigt mycket, det håller jag med om men alla vet ju redan att många barn svälter i afrika. Tänk om det står i tidningen varje dag: "Barnen svälter i Angola". Det vet vi redan. Men det stod så mycket! Det gick in på varje detalj och så.

PS. Jag kan inte se på filmen för jag har ingen sån där konstig Flash Player.DS

Nivå 0 · Nykomling

Filmen = Omogen

Engla mordet = uttjatat

Flera tusen barn försvinenr och dör i världen och ingen bryr sig JAG VET! <_< Varför är Engla speciell.

Nivå 0 · Nykomling

Ja som sagt hela Engla grejen är överskattad. Bara det nu inte är någon som sitter och gråter hemma efter att ha sett den här videon nu... :P

Ja skämtet i början av videon(som jag för övrigt hört förut) är ju rätt lustigt på ett sätt ändå. Men videon/filmen var usel, ett plus för musiken iaf.

Nivå 0 · Nykomling

F###an vilka omogna ungar, säkert någon tioåring eller nåt som inte ens visste vad som hände!! Men jag tycker faktiskt också att hela grejen med engla är överskattat!!

Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget

F###an vilka omogna ungar, säkert någon tioåring eller nåt som inte ens visste vad som hände!! Men jag tycker faktiskt också att hela grejen med engla är överskattat!!

Varför skulle de inte veta vad som hände? :huh:

Soad_token

25 Sep 2008

Engla är uttjatad, och skämtet i början var ganska humoristiskt.

Nivå 0 · Nykomling

Ååh så elakt! :(

Nivå 0 · Nykomling
Nivå 0 · Nykomling

Säg inte att du blev upprörd av den videon...

28 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är det bara jag som tycker att det är oerhört omoget att göra sådant? Dom som gjort detta saknar definitivt förnuft.

Men som sagt, Engla fallet är överdrivet, tusentals barn försvinner varje år. Hon var tyvärr en av dom.

Håller med dej,

Nivå 0 · Nykomling

Miljontals barn dör i världen, brutalt, de svälter, mördas, torteras på sätt ni inte ens kan tänka er. Hur mycket bryr ni er om dessa barn? Hur mycket tänker ni på dem? När en svensk flicka blir mördad bryr sig plötsligt alla, vilket är bra, men det ska inte bara gälla svenska barn, utan alla

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Miljontals barn dör i världen, brutalt, de svälter, mördas, torteras på sätt ni inte ens kan tänka er. Hur mycket bryr ni er om dessa barn? Hur mycket tänker ni på dem? När en svensk flicka blir mördad bryr sig plötsligt alla, vilket är bra, men det ska inte bara gälla svenska barn, utan alla

Så vi ska gnälla och åma oss varje gång nåt barn dör tycker du? Eller vad menar du?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så vi ska gnälla och åma oss varje gång nåt barn dör tycker du? Eller vad menar du?

okej om vi ska sörja alla dom så får vi inte så mkt mer fritid :(

Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

okej om vi ska sörja alla dom så får vi inte så mkt mer fritid :(

Som stalin sa "Om en person dör är det en tragedi, om en miljon dör är det statestik" ganska hemst men tyvär är det så vi människor fungerar.

Soad_token

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in