WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 för man ska kunna ha tålamod med habbo"kunna ha tålamod med habbo" va f*n menar du? Undrar jag med:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 DET E MÅNGA SOM SPAMMAR SÅ ENKELT E DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 DET E MÅNGA SOM KLAGAR PÅ ATT JAG SPAMMAR SÅ ENKELT E DETrättade det du skrev, för övrigt så ja, det är mycket spam och onödigt skit i habbo forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) du jag spammade inte alls det var för habboneedhelp sa att jag sa reklamera hans retro så sluta Rätta min tal Redigerat 29 September 2008 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 DET E MÅNGA SOM SPAMMAR SÅ ENKELT E DET En av dom är du som spamma med bestretro, habbozone och det där. :) I alla fall är jag glad att forumet är borta. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Lite synd faktist. Snart kommer dom säkert posta Habbo retros i PC forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Lite synd faktist. Snart kommer dom säkert posta Habbo retros i PC forumet. http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/p_report.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Tråd låst, då topic/frågan redan har besvarats! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg