EDIT: det var en scam.
Wotlk Beta
man måste ha en beta key och när man får det så kommer den direkt i mailet
Tänkte bara säga att Warckow är IRL vän till mig och han är inte någon scammer, det funkade för mig :)
Nej du requestar WOTLK BETA från WoW och om dom accepterar dig så får du en beta key i inbox.
↗ till inläggethar jag sagt något annat?man måste ha en beta key och när man får det så kommer den direkt i mailet
scam sorry
[email protected] skicka till mig ,>
när jag ska ladda ner wrat of lich king står det att jag inte har burning crusade fast jag har det.
↗ till inlägget[email protected] skicka till mig ,>
skickat
Har du rätt version?när jag ska ladda ner wrat of lich king står det att jag inte har burning crusade fast jag har det.
Vad då rätt version.
↗ till inlägget2.4.3?Vad då rätt version.
↗ till inläggetFörstår du inte vad jag menar när jag frågar om du har rätt version?Vad då rätt version.
[email protected] , gife some wotlk keys : >
↗ till inläggetskickat[email protected] , gife some wotlk keys : >
[email protected] skicka till mig tack:)
[email protected] Skicka så haru min respekt. ;p
[email protected] Skicka så är du snäll
hmm, scam <_< Här är länken nir blir skickad till när ni trycker på länken i mailet.
http://h1.ripway.com/megatuffingen/
Det ska även vara en beta key i mailet vilket det inte är.
↗ till inläggetFail på trådskaparen.hmm, scam <_< Här är länken nir blir skickad till när ni trycker på länken i mailet.
http://h1.ripway.com/megatuffingen/
Det ska även vara en beta key i mailet vilket det inte är.
Nu kommer jag f*n i mig inte skriva in.
Väntar helt enkelt på WoTLK Release.
↗ till inläggetÄr det scam? För wAcko säger att det funkade för honom. Ljuger han? Isf är han medverkande i denna scam.Tänkte bara säga att Warckow är IRL vän till mig och han är inte någon scammer, det funkade för mig :)
Nej du requestar WOTLK BETA från WoW och om dom accepterar dig så får du en beta key i inbox.
Scam? Det fungerade för mig? Jag håller på att tanka betan nu
edit: någon har byt lösenord på mitt account
Ifail, men jag känner faktiskt trådskaparen irl och han är ingen j*vla scammer, anledningen att han inte märkt att han har blivit hackad är för att han har ett frozen konto.