Men grafiken ska ju inte vara som Wii's. Riktigt ful.
Playstation 4 Ska Släppas Senast 2011.
↗ till inläggetMen grafiken ska ju inte vara som Wii's. Riktigt ful.
Grafiken ska inte vara på något sätt alls,
eftersom grafiken är den minst avgörande faktorn i
ett spel över huvud taget. Så, där har ni det.
Hellre än grafiken kan Sony jobba med att göra handkontrollerna skönare.
De nuvarande gör ju fän ont att hålla i (för mig).
Jag tycker inte Sony borde fixa mycket alls. Kontrollen är den skönaste som finns, snygg (gäller på PS3:an och kontrollen), grym grafik och grymma spel.
Och jag tycker absolut att grafiken spelar roll. Om man spelar tex... Få se, ett spel som finns på Wii, PS3 och Xbox 360... Spider-Man 3 eller något. På vissa spel ser man knappt vad sakerna föreställer. Man ser pixlarna så oerhört mycket på vissa Wii spel.
↗ till inläggetJag tycker inte Sony borde fixa mycket alls. Kontrollen är den skönaste som finns, snygg (gäller på PS3:an och kontrollen), grym grafik och grymma spel.
Och jag tycker absolut att grafiken spelar roll. Om man spelar tex... Få se, ett spel som finns på Wii, PS3 och Xbox 360... Spider-Man 3 eller något. På vissa spel ser man knappt vad sakerna föreställer. Man ser pixlarna så oerhört mycket på vissa Wii spel.
Men det var inte så jag menade heller.
Jag menar bara att man inte ska prioritera grafiken och
låta den komma före de egentliga spelens kvalitet.
Det lärde vi ju oss redan i Donkey Kong Country (även fast det är ett bra spel).
Okej. Ja, det är ju klart. Hellre ett bra spel med lite sämre grafik men sjukt kul.
Dessutom detta är bara rykten
Förvänta er 2-3 års fördröjning.
Jag undrar om PS4 kommer att vara så mycket bättre än PS3.
↗ till inläggetI've got a clue for ya m8. It's hidden into the song, "Var tog den stygga lilla loppan vägen".Jag undrar om PS4 kommer att vara så mycket bättre än PS3.
Ingen som vet, ingen som vet.