Hoppa till innehåll

Tycker Ni Att Skolan Är Rolig Elr Tråkig?


soso
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag älskar faktiskt skolan. Går på Gymnasium, en linje som jag har valt. En linje som passar mina behov.

Jag trodde gymnasiet skulle bli jobbigare än högstadiet, men jag hade fel. Jag ser inte gymnasiet som skola precis..Utan mer som nöje, för att jag får göra det jag är intresserad i. Så tummen upp för skolan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar faktiskt skolan. Går på Gymnasium, en linje som jag har valt. En linje som passar mina behov.

Jag trodde gymnasiet skulle bli jobbigare än högstadiet, men jag hade fel. Jag ser inte gymnasiet som skola precis..Utan mer som nöje, för att jag får göra det jag är intresserad i. Så tummen upp för skolan.

Ok. Jag gillar inte skolan! Jag går i mellanstadiet. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den har sina roliga och tråkiga dagar. Men nu när jag börjat gymnasiet är det fler roliga dagar än i grundskolan!

Om du tycker att första året i gymnasiet är kul så ska du vänta tills andra året. Då du har valt din inriktning. Då får du studerar det du har valt. Så har du valt, typ dator teknik så är det en massa jobb på datorn, programmering och sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det Raptomex sa.

 

Det ända som känns riktigt plågsamt är morgorna och när man inte ALLS har lust att göra läxor eller vad det nu kan vara. Som tur är brukar våra läxor vara att bli klara med det som görs på lektionerna, så blir man klar under lektionstid är det fin fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...