↗ till inläggetVi har inte EN ENDA håltimme, har heller aldrig haft.. 7:an är så j*vla jobbig..↗ till inläggetHåltimme är inte så jättekul! Slutar hellre tidigare.Det "glädjer" mig också att andra gruppen får typ 2-3 håltimmar varje vecka medans vi inte har fått en enda håltimme.
Tycker Ni Att Skolan Är Rolig Elr Tråkig?
Tror det viktigaste är att man skiljer på skola och skolumgänge........ Ibland kul, ibland trist.
Jag gillade inte heller skolan när jag var 10.
Först nu i gymnasiet som det känns kul :) Ämnen som jag är intresserad av osv. Asnajs :)
När det är musik, engelska och några andra roliga ämnen är skolan hyffsat roligt.
Men när det är t ex Matte, Fysik, Kemi och alla liknande ämnen är skolan väldigt tråkig och jobbig.
Nja skolan är väl okej och det går typ asbra för mig(tycker jag och mina föräldrar :P ). Men det finns ju dåliga dagar och bra dagar men det sämsta nu är att jag måste kliva upp kl 6 varje morgon. <_<
okej fall jag ska seja så går det dåligt för mej :(
Hänger ej med på lektionerna.
↗ till inläggetTråkig som f*n...
Den var "rolig" tills 5an...sen blev den skittråkig.
jag tycker tvärtom...
Samma här.
Jag tycker mittimellan.
Ibland kul, ibland tråkigt.
Tråkigt!
Somna på mitt Engelska prov idag.
helt okej, finns bättre och sämre dagar.
Det växlar, torsdagar kan vara riktigt sega och tyvärr väntar den dagen imorrn.
Tråkigt. blir säkert roligare när man får läsa det man vill sen
jag tycker att den kan vara rolig ibland men också jätte tråkig
trist som s*tan hoppas det bler roligare på gymnasiet.
Vissa dagar är roliga, vissa dagar är tråkiga.
Fast det brukar vara kul. Jag har stort intresse för skolan.
//Megadeth
Skolan är skitkul!
Vi busar alltid i vår klass, och många ber om hjälp på alla studier bland tjejerna ;) rawr..
Jag gillar skolan, rätt chill, och jag gillar att lära mig.
↗ till inläggetSkolan är skitkul!
Vi busar alltid i vår klass, och många ber om hjälp på alla studier bland tjejerna ;) rawr..
Jag gillar skolan, rätt chill, och jag gillar att lära mig.
Precis! Rätt chill faktiskt som Mangekyoucake sa. Bara att garva på lektionerna,busa på..ja rätt roligt.
tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt :)
Roligt faktiskt.
När man har bra och roliga lärare som tål att skämtas med (inom en gräns dock) blir skolan lättare och roligare att klara av.