💬
Logga in
Fuska.se

Mixtrat Lite Med Min Skinnjacka

40 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry:

2/10 Urful

Allvarligt, det är du som förlorar respekt här. Sluta tänka på vad folk tycker så j*vla mycket. Har du växt upp hos mormor och morfar på landet eller?

Jag uppskattar folk som klär sig som de trivs och som skiter i vad fjortisarna på skolan tycker. Vem vill ha deras respekt ändå? Jag tyckte jackan var cool, fast det skulle vara snyggt med några knappar också.

"are you born in a fucking barn or what?" håller med dig mumito alla ska ha sin egna stil.

Ja hellre det än t.ex skoluniform.

↗ till inlägget

Jag ger dig ett råd. Ta bort den jag menar allvar! Du kan inte ha den i skolan du förlorar bara respekt. Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry:

2/10 Urful

Och du går runt med en tröja med bambi på då eller?

Aja, jackan var väl okej, inte min stil men antagligen din. ^^

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Tänk dig när du blir stor och har ett cool jobb då kan du inte ha en sån trasa på dig. :angry:

2/10 Urful

Svårt att säga då jag inte tycker om stilen i sig...men som någon sa tidigare, ha den på dig så man ser hur den passar med resten...

Och Ihabba, killen är 14, han har ett par år minst av skola kvar innan han ska börja jobba, jag tror han hinner skaffa sig en ny jacka till jobbintervjun <_<

Soad_token

15 Oct 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig.

Vill bara påpeka att goths och emos i princip har samma klädstil.

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig.

Håller jag inte med om, en goth har mkt mer "extrem" klädstil än en emo, en emo kan ju vara en kille i jeans, tröja halsduk o lite smik typ :P

Soad_token

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mjo vet att det är lutat åt det hållet men jag är bara emot emo's inte deras klädstil utan deras .. . ja. .. .. . . personlighet etc.
16 Oct 2008
Nivå 2 · Novis

om jag ska säga sanningen så tycker jag att det inte blev bra!

19 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

usch och fy.

håller med dig....................

extremt ful, inget speciellt..

20 Oct 2008
Nivå 7 · Fuskare

Borde inte den här tråden ligga i feedback forumet?

28 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare

man få ha sin stil som man själv tycker är bra tycker jag,ha på dig den om du tycker den vart bra :ng:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om du tycker du själv passar i den, ha den då på dig.

Så ni vet jag skrev bara vad jag tyckte, det ville han veta eller har jag fel. Jag menade inte att vara taskig.

2/10

25 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

Cool!

Nivå 5 · Fuskare

Alla får ha sin stil, men det är ändå ingen ursäkt för att jackan är ful. Sorry kompis, men jag tycker inte den är snygg. Jag skulle skippa att måla på den. Sex Pistols >:]

Nivå 5 · Fuskare

Inte för att vara negativ men du har skrivit "Sex Pistols", bandet hette "Six Pistols". Blir en annan innebörd annars.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Nej, bandet heter Sex Pistols om du menar dem med Johnny Rotten. Lite info: http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_Pistols

Helt okej jacka ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Trodde det var en tavla innan jag såg topic.

Ps. Du får ha din egen stil men bara så du vet så är det snart -09 och, tja... saker har förändrats på 20 år... :(

Senast ändrad:

26 Nov 2008
↗ till inlägget

Inte för att vara negativ men du har skrivit "Sex Pistols", bandet hette "Six Pistols". Blir en annan innebörd annars.

Yeah rigth.. dom hette SEX pistols...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Yeah rigth.. dom hette SEX pistols...

Xade har redan sagt det, konstigt minns det som Six Pistols. Fast vad vet jag om musik. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in