Vilken är ditt favvorit kanal...
Har så många så det är svårt att välja
Vilken är ditt favvorit kanal...
Har så många så det är svårt att välja
cartoon network XD
vad menar du med pkanal? porr kanal?
Kanal 5 & TV6. De bästa enligt mig.
tv1000 efter kl 12 :ph34r:
Kanal Sex
↗ till inläggetHihi, när jag och en kompis hade sett på en film på Canal+ som slutade 01:00 så gick vi upp för att hämta nåt att dricka (eller äta) utan att stänga av TV och när vi var på väg ner för trappen till vardagsrummet och hörde ett mystiskt ljud från TV... :cry:tv1000 efter kl 12 :ph34r:
I alla fall så är väll Kanal5 eller TV6 dom bästa kanalerna.
Tv3,Kanal5 och Kanal6
CNN
Kanal 5, tv 4 och Tv 3!
Beror på vilken tid på dagen, men.. TV6, TV3, Kanal 5. Brukar också titta på OCC eller Miami Ink på Discovery Channel om det inte finns något annat.
TV3, TV4, Kanal 5 och TV6. Kom på TV4 för där går ju Heroes :D
↗ till inläggetMe too XDcartoon network XD
hmm trodde först det var ett slarvfel men trådskaparen kanske menar P-kanal
↗ till inläggethmm trodde först det var ett slarvfel men trådskaparen kanske menar P-kanal
ROFL! xD
Måste ha varit The voice, men jag kollar inte så mycket på TV nu. Men eftersom att The voice inte finns längre får det bli Kanal 6.
the voice sög ändå dom spelade bara chris brown 24/7 men den kanalen ja kollar mest på är nog tv6 :)
↗ till inläggetJa som tv4, som han har som exempel i beskrivningen. :)hmm trodde först det var ett slarvfel men trådskaparen kanske menar P-kanal
↗ till inläggetthe voice sög ändå dom spelade bara chris brown 24/7 men den kanalen ja kollar mest på är nog tv6 :)
Jo jag vet, men det var kul om man hade en liten fest hemma, för dom hade ju Karaoke också..
TV4 har så mycket tråkigt skit, som Postkod-miljonärerna.
TV5 är för inriktat för unga fjortisar, med alla deras värdelösa program om ungar med kärleks-problem.
TV3 har knappt några roliga TV-program, allt är repris från TV6
SVT1 och 2 ska jag inte ens nämna här..
TV6 visar/har visat många as-sköna program, t.ex. Stargate SG-1, Stargate Atlantis, Dexter, Smallville, Startrek, Bullshit o.s.v, men dem klantar sig ofta med sändings och paus-tiderna.
Och vinnaren är...
Dam dam dam daaaam
*Drumrolls*
TV6!
kanal 4 rippar bara amerikanska serier och pogram och kanalen i sig suger!
men själv tittar jag ¨på 6an och discovery channel.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in