knark Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Hur gör jag ett eget tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search Beror på vad du har för märke, Sony Ericsson har ett riktigt bra och lätt användt: länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Ska man göra ett tema på datorn och sen lägga in det i mobilen? (Med programet WASD länkade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Du gör temat på datorn sen kopplar du i usb kabbeln och drar över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Nu kan jag men var hittar man bilder som passar? Tex 248x130 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Google eller så gör du egna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 I det Sony Ericsson programmet får man en blabla.thm fil till datorn som man sedan får överföra till mobilen (tror det var .thm) Ja googla en bild och förminska den, men jag rekomenderar http://www.zedge.net/ istället för att göra egna teman, gratis att bli medlem och man kan ladda ner 30 teman per dag tror jag, dom är mycket snyggare än om man gör själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ja så klart det är gratis fall du inte väljer jamba elr så då blir det dyrt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r4k4 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Hur gör jag ett eget tema? gå till www.zedge.net och skapa egen TEMA .. Med hjälp av Browser File :) det gör jag det e SK*** Änkelt att andvända Zedge. du kan oxå göra Screan Savers och andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Hur gör jag ett eget tema? gå till www.zedge.net och skapa egen TEMA .. Med hjälp av Browser File :) det gör jag det e SK*** Änkelt att andvända Zedge. du kan oxå göra Screan Savers och andra saker Våran käre WASD har redan berättat historien om Zedge.net. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.