Dreamcatcher -
eller nästan i alla fall. En j*vla smärta att spela på den svarta stålsträngade netto-gitarren :)
Dreamcatcher -
eller nästan i alla fall. En j*vla smärta att spela på den svarta stålsträngade netto-gitarren :)
↗ till inläggetMin kompis har en sån gitarr bland annat, och varje gång jag ser den tappar jag livslusten... :PDreamcatcher -
Tom Dooley, har dock lite problem med solot. :/
↗ till inlägget↗ till inläggetMin kompis har en sån gitarr bland annat, och varje gång jag ser den tappar jag livslusten... :PDreamcatcher -
jo fyfan. ful och dålig. illa alltså. Billig dock. Förmodligen det enda som är bra med den. Tror den går för typ 799:-
↗ till inläggetVadå? tror du inte jag kan spela raining blood? om man inte kan spela den efter 4 månader så har man en kniv instucken i hjärnan.↗ till inläggetHaha, ja just det. Det vet väl inte ens hur en elgitarr ser ut.hmm... kan spela one också men bara typ halva solot eftersom jag inte tycker låten är värd att slösa min tid på, alltså den är så enformig.. ehmm... jag gillar att spela raining blood, vet inte om man kan vara stolt för att spela en så lätt låt men..
Eller så har man inte orkat lära sig den :bah:
kan cliffs of dover iuntrot, iaf de tre-fyra första sekunderna =D
stairway to heaven och hotel california (a) :-D
Sex pistols- Anarchy in the U.K <-- Lite på solot som fattas :P
Edit: Stavfel.
↗ till inläggetSpela in? =Dstairway to heaven och hotel california (a) :-D
Californication (Hela, inte särsligt svår men bra), The Past Recedes (inte hela solot), Under the bridge (Ända till första refrängen) och Hey Joe introt (Akustisk version). :)
Jason Mraz - I'm Yours :D
Just nu är det Dani California, Cant stop och The Past recedes =)
Little wing, aningen förenklat då... :)
Smoke On The Water intror :rolleyes:
Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool:
↗ till inläggetfag (Betyder cigarett på engelska så ni kan inte anmäla haha)Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool:
Jag kan spela flera låtar och är inte stolt för att jag kan det
↗ till inläggetOm du inte har nån låt du är stolt över att kunna spela så skriv inte här.↗ till inläggetfag (Betyder cigarett på engelska så ni kan inte anmäla haha)Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool:
Jag kan spela flera låtar och är inte stolt för att jag kan det
Början på Stariway to heaven på acoustic gitarr, men kommer inte ihåg varifrån jag fått tabsen.
|----5--------------------------8-8-8b
|------8-5---------------- --8b--------
|-7b-------7-5---7-5------------------
|--------------7-----7-5---------------
|------------------------8--------------
|---------------------------------------
Det mest imponerande jag kan tror jag (full speed & rent). Väntar fortfarande på att de ska skicka hem nya strängar så jag kan fortsätta träna. :(
↗ till inläggetUngefär så där långt kan jag också på Stairway to heaven solot.|----5--------------------------8-8-8b
|------8-5---------------- --8b--------
|-7b-------7-5---7-5------------------
|--------------7-----7-5---------------
|------------------------8--------------
|---------------------------------------
Det mest imponerande jag kan tror jag (full speed & rent). Väntar fortfarande på att de ska skicka hem nya strängar så jag kan fortsätta träna. :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in