jag kan vara med på halo tror jag, om tillräckligt många är med och vi inte bara kör slayer :angry:
gamertag: backadd
jag kan vara med på halo tror jag, om tillräckligt många är med och vi inte bara kör slayer :angry:
gamertag: backadd
Jag återkommer med tid lite senare ikväll, håller fortfarande på att få upp hemmanätverket, inte säkert det kommer funka, isåfall får ni tyvärr lira utan mig (lame) men jag återkommer!
Skulle kunna va med och köra Saints row 2 men jag har inte live :(
Har fixat nätverket nu, ska vi säga Halo 3 kl. 20.oo ikväll?
↗ till inläggetHar fixat nätverket nu, ska vi säga Halo 3 kl. 20.oo ikväll?
Det blir fint, det.
Om nu bara mitt 360 kommer...
↗ till inlägget↗ till inläggetHar fixat nätverket nu, ska vi säga Halo 3 kl. 20.oo ikväll?
Det blir fint, det.
Vi håller tummarna!
↗ till inlägget↗ till inläggetHar fixat nätverket nu, ska vi säga Halo 3 kl. 20.oo ikväll?
Det blir fint, det.
Vi håller tummarna!
tror jag kan vara med, om mitt live guld funkar (har haft lite problem med det)
Det blir fint, det.
Vi håller tummarna!
Gamertag?
Huvudinlägg uppdaterat! Halo 3, 20.00 ikväll!
Det blir fint, det.
Vi håller tummarna!
Gamertag?
mitt guld funkar nu, så jag är med
Det blir fint, det.
Vi håller tummarna!
Gamertag?
mitt guld funkar nu, så jag är med
Perfekt! Ska bli kul. Jag föreslår att vi som spelar helt enkelt joinar en annan match så vi blir en del folk.
skriv upp mej med! min gamertag e Zakakiro
Zak
Nu strular banimej mitt nätverk igen och jag kommer inte kunna få upp Xbox Live själv. Ska försöka men ni får nog ta och lira utan mig ikväll, sorry grabbar!
↗ till inläggetokej, men skriv om du kommer medNu strular banimej mitt nätverk igen och jag kommer inte kunna få upp Xbox Live själv. Ska försöka men ni får nog ta och lira utan mig ikväll, sorry grabbar!
Jag spelar med min klan vi är 9 stycken.
Blir det någon spelkväll? Himla trist att jag inte kan vara med men kan tyvärr inget göra!
Ja kunde tyvärr inte vara med i dag :P
Happ... Var bara jag som spelade halo3... Ni andra som jag såg spelade GTAIV. jaja någon annan dag vi kan spela kanske??
första gången jag spelade halo3 igår på 2 månader! :lol:
↗ till inläggetHapp... Var bara jag som spelade halo3... Ni andra som jag såg spelade GTAIV. jaja någon annan dag vi kan spela kanske??
Som sagt kunde inte jag vara med. Åker igen på söndag så vi får köra spelkväll till jullovet igen. Ni andra får gärna använda tråden för framtida spelkvällar!
↗ till inläggetnee, jag och Zakakiro spelade då...Happ... Var bara jag som spelade halo3... Ni andra som jag såg spelade GTAIV. jaja någon annan dag vi kan spela kanske??
Jag kan vara med på cs nån dag ´steam-namn:wowkevinwow
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in