💬
Logga in
Fuska.se

Suck.. Keyloggers

23 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man kan även ta ett screenshot varje gång du klickar och kopiera är inte alls säkert nu för tiden eftersom det helt enkelt står exakt vad du kopierade.

Det bästa sättet är att använda pekdonet och byta plats på markören. Då kan du skriva in lite extra tecken som man sedan markerar och skriver över. Det finns ingen som kan veta ditt lösenord om man har blandat ihop teckenföljden.

Jo, detta trick känner jag till.

4 Nov 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ojdå, tack för alla snabba replyes! Jag skannar atm igenom hela datorn med Ad-Aware. Har hittat 21 objects för tillfället i filer.

Slösa inte tid på det. Ad-aware är inget anti-virus program, det tar inte bort virus, bara simpla cookies.

Ladda ner AVG free, jag tror att AVG hade ett rootkit skanning. Så skanna ifall keyloggerna är skyddad av ett rootkit och sedan kör du spybot.

Men vänta lite.. Är du säker på att du har en keylogger?

Ad-aware tog bort trojaner för mig?

Iallafall så är det ett väldigt trevligt program för att hitta kyeloggers.

Nivå 4 · Lärling

Ad-aware må vara sämsta programmet att ta bort malwares med. Dessutom laggar deras gratisversion sönder allt.

Ladda ned MalwareBytes eller SUPERAntiSpyware eller a-squared. Om du vill få bort det onda.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #24

Nån kan nog låsa tråden nu, datorn har halft sönder, går inte att göra ett skit på den längre, får nog formatera om datorn. Går inte änns att gå ut på internet längre >,<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in