Delar inte in mina vänner så egentligen, däremot så finns det väl en eller två som står mig närmare mig och förstår mig på ett annat sätt.
Favoritkompis/favoritkompisar?
Skulle gissa på att vissa säger att de inte delar in i grupper för att dom e wanna be som alla andra eller att dom bara inte har en tillräckligt bra vän.
Jag skulle säga att jag har 2 bästa vänner. Den ena kallar jag för rulle och vi har känt varandra i typ 13 år nu. Vi gör så mycket vi kan med varandra (inte ha sex som några nu trodde -.-' ).
Den andra är en tjej som är en nästan exakt kopia på min personlighet och intressen. Det ända som i stort sätt skiljer oss åt är att hon är en sadistisk, ond kvinna på 19år som gillar att spöa ner mig när hon får chansen. Och med att spöa ner mig så menar jag inte som såna där patetiska typer som säger att deras flickvän e stark för att öka sina chanser till sex, utan hon slår verkligen ner mig hur jag än försöker -.-' Fast om hon känner att det börjar gå bra för mig så brukar hon ju oftast börja strypas, bitas eller bara sätta foten på skrevet och hota att om jag inte ger upp så kommer jag få extremt ont >_>''
Jag har min vän Ragnar som är 46 år och är bilförsäljare, är förövrigt pedofil och gillar långpromenader och mysiga hemmakvällar. Ibland blir han väldigt aggresiv och börjar kasta pennor och liknande föremål på mig :/ ..
Låter klängigt med favoritkompis..
Inte har man väl "favoriter"? Kompisar är inte olika glass-sorter, antingen har man en, eller inte.
Min kompis Tobias är han jag tycker mest om att va med. Han kallas för Goss av kompisar, Tobias av familj och närmaste vänner (dvs. mig) men jag säger Harry. (epic)
Sen har jag Alex som jag brukar va med, han är störd.
EDIT: Självklart har jag mycket mer kompisar.
har nästan inga kompisar men typ Filip
Har inga favoritkompisar.