Hoppa till innehåll

Msn


Northwest

Rekommendera inlägg

asså en kompis skickade en länk och så tryckte jag på den :_ och så stodd det att jag skulle ladd ner Active X och så gjorde jag det och nu skickar jag ochså länkar fast jag inte vill.

 

man kan inte kontrollera det och man kan skicka även om man är offline.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då har du fått virus i din dator! jag känner nog till den viruset! jag kan tro att den personen som skapade den viruset kan se vad du gör och kopiera din kod var du än loggar in! ende sättet är att få tag i bra antivirus program som kan klå viruset! jag kan tro att det är nod32,avg. eller jag vet ej! jag vet iallafal en kompis som hade en speciel skiva som tar bort sånt virus och gör så hans dator släcks ner! gå aldrig på länker mer! får länkar kan vara livsfara! det kan förstöra dina datorer och m.m!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då har du fått virus i din dator! jag känner nog till den viruset! jag kan tro att den personen som skapade den viruset kan se vad du gör och kopiera din kod var du än loggar in! ende sättet är att få tag i bra antivirus program som kan klå viruset! jag kan tro att det är nod32,avg. eller jag vet ej! jag vet iallafal en kompis som hade en speciel skiva som tar bort sånt virus och gör så hans dator släcks ner! gå aldrig på länker mer! får länkar kan vara livsfara! det kan förstöra dina datorer och m.m!

laer däj stva?

 

tryck på länkar bäst f*n du vill, men godkänn inte activeX ><

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då har du fått virus i din dator! jag känner nog till den viruset! jag kan tro att den personen som skapade den viruset kan se vad du gör och kopiera din kod var du än loggar in! ende sättet är att få tag i bra antivirus program som kan klå viruset! jag kan tro att det är nod32,avg. eller jag vet ej! jag vet iallafal en kompis som hade en speciel skiva som tar bort sånt virus och gör så hans dator släcks ner! gå aldrig på länker mer! får länkar kan vara livsfara! det kan förstöra dina datorer och m.m!

laer däj stva?

 

tryck på länkar bäst f*n du vill, men godkänn inte activeX ><

 

använd inte häller IE, byt till firefox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har fått ett "msn", e-mail virus om vi säger så.

Antagligen så har du någon fil som smyger bakom din anslutning.

Kör en runda med ett anti-virus program.

 

Starta datorn i felsäkert läge och skanna din dator och sedan installera om msn samt activeX.

 

edit* Glömde bort att nämna att det är en trojan som du har fått.

Jag har sett detta förut och det är en trojan som spammar din e-post, dvs skickar till dina kontakter.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min brosa fick samma virus. En Troja Vundo. Det var riktigt skumt , jag fick installera om datorn åt honom. Spelade ingen roll, laddade ner avg, nod32 osv.. Men inget funkade virus kom tillbaka så fort jag hade tagit bort det. Det var sjukt. Så vi formaterade den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...