har ni datorer i skolan?det har vi! :lol: jag tycker att det är bra!
Datorer
en data i klassrummet. sen finns det en datasal men jag vet inte var den är sen måste man ha nått konto typ för att kunna vara där.
det har min skola också! det är a*bra! :lol: Roligt!
vi har dåliga datorer Mac datorer dem är så tröga vi har en massa fakta från 1993 så många så att den är trög som en skölpadda men jag vill inte förolämpa sköllpaddorna jag menar inte om dem
japp, vi har datorer och ska snart få nya. mac är inte dåligt, skulle inte ha nåt emot att ha det istället för rutor.
vi har i biblan!
Vi har datorer. På matte timmen brukar vi ibland slippa en lektion och vara på nätet istället. Annars hade vi ett nätcafé som vår klass hade men de blev inte så mycket av de så det stängdes.
vi har ca:30 datorer bara för 4:or och 5:or och hela bunten är endast Windos 2000. :P
Windos 2000?vi har ca:30 datorer bara för 4:or och 5:or och hela bunten är endast Windos 2000. :P
Windows Melennium skulle jag gissa...
dem bygger om våran skola så vi har fått flytta till en tillfällig lokal i ett år snart. där har dem datorer men skolan har en ny "plattform" så dem orkar inte koppla in den. så vi har inga datorer i skolan. :( :( :(har ni datorer i skolan?det har vi! :lol: jag tycker att det är bra!
Vi har väldigt dåliga datorer i skolan... de flesta funkar inte!
Vi har inga "datorrum" eller så... utan en dator /eller fler/ i varje klass.
Vi har några med 98 och några med Xp!
Någon gång ska man ju ha lan i skolan vetja :D
Vi har det..det e Windows 2000..
Vi har bara XP och 98-or på våran skola
Vi har en dator i klassrummet fast den blir använd en gång per månad ungefär om inte mindre. Säkert ännu mindra också! Dens maskineri har typ förvandlats till spindelväv. Lika så någras hjärnor i min klass.
vi har typ 20 st och det e nt 4.0
vi har en datasal med jättebra datorer. men vi har även ett uppehållsrum där vi har några datorer men det är bara 1 som funkar. alla datorerna har windows XP B)
i vår skola har vi typ 40-50 datorer windows 2000 alla datorer är ihop kopplade så om en data får virus får alla det vi brukar spela på internet på fritids ibland men vi får inte köra blodiga spel :(
men datorerna är designade för windows xp och skulle gärna ha en mac i skolan
lite konstikt att så många datorer är ihop kopplade... :huh: ;)i vår skola har vi typ 40-50 datorer windows 2000 alla datorer är ihop kopplade så om en data får virus får alla det vi brukar spela på internet på fritids ibland men vi får inte köra blodiga spel :(
men datorerna är designade för windows xp och skulle gärna ha en mac i skolan