D48 Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 hej alla. har upptäckt att det låter som ett brumande ljud när jag scrollar. gör det för er också, har upptäckt det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Från datorns högtalare eller musen? vilken webläsare? prova att tryck på Pil Ner och Pil Upp och se om ljudet kommer då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 gör det för er också, har upptäckt det nu.Sluta ljug, jag hör inget brummande ljud när jag scrollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 när man rullar hjulet så låter det. Gz D48 du är verkligen smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) gör det för er också, har upptäckt det nu.Sluta ljug, jag hör inget brummande ljud när jag scrollar. Nehe, men det gör jag. Hörs bara med ljudet på max. Redigerat 12 November 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Antar att du har ett inbyggt ljudkort i moderkortet. Som du använder dig utav. Jag har exakt samma. Hör även ett irriterande ljud när jag gör något speciellt på datorn. Du kanske har "Realtek AC97 Audio". Kan vara annat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 När jag inte hade vattenkylningen som lät så hörde jag också något liknande ljud när jag scrollade. Öppnade jag schassiet och la örat mot fläkten så lät det riktigt högt. Vet något vad det är? Skämt åsido. Öppnade jag schassiet och scrollade med musen så hördes det väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 jag ljuger inte.. men det brummmmmmmmmar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 En av mina datorer som inte har mekats med på 7 år låter. Ett högfrekvent stickande ljud... Tror att det faktiskt inte är datorn, utan den lika gamla skärmen... Har du kollat var det kommer ifrån? Det kanske är något som gömmer sig i garderoben bakom dig. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 En av mina datorer som inte har mekats med på 7 år låter. Ett högfrekvent stickande ljud... Tror att det faktiskt inte är datorn, utan den lika gamla skärmen... Har du kollat var det kommer ifrån? Det kanske är något som gömmer sig i garderoben bakom dig. -.- ett spöke!! nej men det låter när man tar PGup och PG down med. mit ljud är med ett tyst brummande som låter när jag har hörlurna på´.´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.