💬
Logga in
Fuska.se

Beskriv Er Dag!

508 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Gick upp vid halv 8, hann inte äta frukost utan körde till verkstaden med min bror och och felsökte handbromsen på min bil, visade sig att bromsoket va kasst. jaha bara och åka hem igen. När jag kom hem drack jag lite kaffe med min bror och visade ett par coilovers jag kanske ska köpa. Sedan hjälpte jag hovslagaren att hålla morsans hästar när han skodde dem. Käkade sedan och körde hem till farsan, tog en dusch och satte mig här. tråkigt som fan

Senast ändrad:

11:30 vaknar

12:00 ringer kompis

12:30 åker till kompis

18:30 kommer hem

19:16 skriver inlägg

Nivå 4 · Lärling

har legat i sängen hela dagen pga sjukdom.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Skola på måndag,

= pluggat hela dagen vilket jag kommer att göra hela helgen också.

Känns extremt mycket skönare att komma tillbaka efter ett lov när man har läst lite, exempelvist matematik.

Så att man inte kommer till lektionen och inser att man glömt bort hur man räknar ekvationer. ;)

Senast ändrad:

14 Aug 2009
Nivå 4 · Lärling

ringde typ 7 ggr på min dörr, pallade verkligen inte gå upp och öppna. nån minut senare går min farmor in genom dörren och börjar ropa om någon är där. jag förbannar den som inte låste dörren, får skuldkänslor och går ner för att se vad hon vill.

nu lyssnar jag på musik, som är bra

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har dömt ishockeymatch idag. Success.

Nivå 10 · Veteranfuskare

01:00 går och lägger mig någon gång då

06:00 vaknar

06:45 cyklar till jobbet

07:00 börjar jobba

13:30 slutar jobba

15 Aug 2009
Nivå 3 · Lärling

Igår var jag på Europe på götaplatsen, Grymma! :)

Nivå 5 · Fuskare

6:45-09:02 Vaknar och sätter mig och spelar wow

09:03-09:05 Skriver detta inlägg

Senast ändrad:

10:00 ?

11:00 äter frukost

11:11 skriver inlägg

4 Oct 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #411

Idag blir det att spela innebandy med brorsan och :Co.

9 Oct 2009
Nivå 3 · Lärling

Skolan, FREDAG FAN VA NAIS. Spelar World of Warcraft, lvl 60 atm :D Ska gå o köpa burning crusade strax sen blir de geek till midnatt!

14 Oct 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #413

Jobbat fram till 2. Ikväll blir det att se landslagskampen och softa.

15 Oct 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jah bah "Hallååå" men alla bah va tysta och en annan kille bah "Hallå!" lite sådär soft asså. Alla bah "AA?" Jah bah, "Faaaaeeen.... :(" Sen jag tog sladd och skära arm.

Nivå 5 · Fuskare

HAHAHA

The Moose skapar alltid såna här trådar där de aldrig tar slut. :visslar:

Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee.

Jo.. jaa, okej då, jag överdriver lite. Hehe no offense The Mosse ^_^

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #416
↗ till inlägget

HAHAHA

Jag tror jag ska skapa en tråd här på allmänt som jag döper "Vilken färg har din tröja idag?", så kommer de bli en endless helt utan syfte tråd wiiiee.

Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest".

Senast ändrad:

16 Oct 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Naturkunskapsprov som första lektionen. Geologi, Astronomi och Ekologi.

Håltimme

Började med debatt på svenskan.

Lunch

Kemi, programmerade ett textbaserat fifaspel på miniräknaren.

Nu Historia, sitter och chillar framför datorn medan resten spelar kort... ja, det finns ju faktiskt ett par stycken som tittar på filmen som vi egentligen skall titta på... THE COLD WAR: AFTER STALINS DEATH! intressant, men har ingen lust.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAHA

Nejdå jag är van. Jag säger som Zlatan, "Det är alltid dom största stjärnorna som buas ut som mest".

Hehe true.

Men de är en tråd som bara tar plats och inte kommer någonstans, vilket är bara knas enligt mig.

Att ha 400 svar på en tråd är ju nice, men jag tycker bara att tråden är överdriven som fan.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #419
↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAHA

Hehe true.

Men de är en tråd som bara tar plats och inte kommer någonstans, vilket är bara knas enligt mig.

Att ha 400 svar på en tråd är ju nice, men jag tycker bara att tråden är överdriven som fan.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag är inte avundsjuk på att du har 400 svar där de står hur andras (som man inte känner) dagar har varit.

Men ser du någon njutning i det sååå är de ju toppen för dig ;)

För din skull kan jag offra mig och säga att jag var på game idag och lämna in några spel och köpte Uncharted 2. Som jag då har spelet för de mesta idag. :)

BTW: Poäng för länken, de var ett fyndigt drag ;)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in