Hoppa till innehåll

Beskriv Er Dag!


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 508
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vaknade 8:30. Käkade lite granna, gick sedan ut på datorn och har suttit sedan 9 i morse då.

Jadu, vad mer kan hända denna dag? Absolut ingeting. Blir nog samma visa imorgon också antar jag. Ni kanske undrar om jag inte har skola, då kan jag väl informera om att jag har lite brist på skol-humör.

 

Får nog bli en älg jag också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

11/17

måndag

 

började med att jag klev upp kl 5.05 för att duscha, 5.25 käkade två mackor och sköljde ner med en snaps,

5.45 sommnade på soffan,

10.55 vaknade och blev förbannad som f*n jag var cirka 3 timmar sen till jobbet,

11.00 ringde till jobbet och tog sjukledigt gick sen och la mig, 15.30 vaknade av att min katt ville in och sova på mig, 17.00 gick upp och lagade middag, 18.00 for till min tjej, 18.30 Censurerat,

 

21.30 for hem, 23.00 gick och la mig, vaknade 24.00 av kattfan igen, 24.20 sommande om.

 

11/18

Tisdag va på skolan inget specielt att tala om. 17;45 började skriva på det här forumet.

 

ps om ni undrar så jobbar jag måndag och torsdag annars är det skola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Upp kl 6 för att jag skulle på en dags läger med min ninja grupp :ph34r: och sommnar och har tur att vakna kl 7. Äter nudlar till frukost medan jag tittar på "Fat albert the movie"(helt ok film). Försöker kontakta min vän/tränare (hon har högre gradering så hon pucklar på mig utanför träningarna också) som vill att jag träffar henne innan pga hennes dåliga lokalsinne, vilket jag inte fick men åkte till stan och smsa henne för att se om jag kan få svar men det får jag ju inte. Sen så får jag åka dit endå för att inte bli försenad. Kommer fram till stationen 10 min innan det börjar och träffar några tränare och eliter som börjar röra sig mot stället, och det e då jag får ett sms från min vän om att hon nyss vakna. Det var ju redan kört för henne så hon skrev att hon stannar hemma medan jag fortsatte till tränings stället.

 

På lägret så hällsar vår mästare på gymnastierna och vi börjar lära dom lite av vår undviks tecknink (bl.a fall) och närstrid. Efter det så får vi lära oss att volta på mark höjd. Inte särskilt många klara av det (jag klara det typ 1 gång =/ ) men de som gjorde det e ju i alla fall glada. Efter det så får vi se hur profsen trixar med trampolin och sen får vi gå och det e då jag ser att min vän har skrivit att hon e framme på stationen nu (5 min innan det sluta -_-' ) så därför behövde jag trösta henne genom fika på ett café och lite snöbolls krig som sluta med att jag blev ner kastad i en snö hög med en fot som tryckte ner mig och ett elakt skratt i bakrunden (ja, hon e en sadist och inte en mes som alla anndra).

 

Sen kom jag hem och vad e då bättre en att kasta av sig ryggsäcken och gå ut och pröva vad jag lärt mig. Kom hem 2 timmar efter med blöta kläder och huvudvärk pga många misslyckanden.

 

Efter det så tror jag inte det har hänt nått intresant.

 

Gu va alla bryde sig om att läsa allt det här :) vet att jag stavar som en kratta men jag har dyslexil så deru :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...