Som rubriken lyder, vilket spel har den bästa musiken enligt er?
Jag tycker Tekken 2, här är en låt från spelet.
Som rubriken lyder, vilket spel har den bästa musiken enligt er?
Jag tycker Tekken 2, här är en låt från spelet.
GTA sa: welcome to the jungle. är grymt att köra med den på så blir man jagad av polisen :)
Silent Hill 2 (vad f*n hade ni väntat er av mig?).
Akira Yamaoka äger, och Theme of Laura är ett lysande exempel på det:
Sedan kan vi ju nämna spel som Shenmue 1 & 2, Kirby-spelen,
Fire Emblem-spelen, Phantasy Star 1, 2 och 4 och en massa andra
jag inte minns just nu.
Gh? :P
Higher Ground på ettan är bästa låten.
samtliga spel från megamanserien, framförallt 2,3 och 9 utan egentligen konkurrans förutom ett par namedrops från SNES ;)
har aldrig varit ett stort f*n av "symfoniorkesterstvspelsmusik" dock
Metroid Prime =)
Det annars usla Oblivion har faktiskt riktigt bra musik. GTA Vice City är nog ändå favoriten, musiken höjer verkligen 80-talskänslan.
Ingen har sagt super mario. :o
↗ till inläggetDet annars usla Oblivion har faktiskt riktigt bra musik. GTA Vice City är nog ändå favoriten, musiken höjer verkligen 80-talskänslan.
Jag säger bara <3.
↗ till inläggetSilent Hill 2 (vad f*n hade ni väntat er av mig?).
Akira Yamaoka äger, och Theme of Laura är ett lysande exempel på det:
Snubben är ett sant geni <3
@Mumito: Tänkte faktiskt nämna Super Mario. Utan tvekan den mest medryckande melodin och den sätter sig verkligen direkt ^^
↗ till inläggetGTA sa: welcome to the jungle. är grymt att köra med den på så blir man jagad av polisen :)
Zeldaspelen helt klart, eller musiken från Ragnarok Online.
Musiken från Zeldaserien.
Specials med ghost town. Den finns i skate it. Jag tog den för att den är en bra låt när man spelar ett skate spel!
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Megaman spelen och Megaman X. Zelda (särskilt Ocarina of time och A link to the past) och så klart Super Mario! (Gillar Super Mario 64 mest dock, epic file select, haha :D)
meny musiken på Global operations
inte så erfaren inom området men jag gillar verkligen
Själv skulle jag säga musiken i fallout 3!
Den glada musiken får spelet att se mindre... njaaa... very very sad u know...
Lätt Mario till gammla nintendo
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in