💬
Logga in
Fuska.se

Vad Spelar Ni I Jul?

39 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hur ska ni fördela eran speltid nu i juletider på eran ledighet eller erat jullov? Själv kommer jag nog spela så mycket jag bara hinner med, då snackar jag hela nätter med, Left 4 Dead, Mega Man 9, Lost Planet, Saints Row 2, Super Smash Bros Brawl och en hel del demon från Xbox Live marcetplace.

Dessutom ska jag inom en snar framtid försöka anordna en spelkväll igen här på Fuska.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jullovet borde kallas Gamerlov i mitt fall.

Spel som kommer nötas under Jullovet: Tomb Raider: Underworld, Fable 2, Fallout 3, Mount & Blade, Warhammer Online: Age of Reckoning, Far Cry 2, Dead Space, Condemned 1 & 2.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Får väl se.

Mest sova.

16 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare

jag spela cs 1.6, warcraft3, halo 3. Det är nog allt ja kommer spela

Entropia, ska bränna pengar där som f*n nu när det är en x3 skill event :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Blir väl lite AoC, GTA IV, kanske pyttelite WoW.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Om vi ska spela? Det är väl uppenbart att man spelar. :P

Ska dunka upp skrivbordet med Jolt dricka och sköna spel att lira dagen samt natten lång. :)

Ska bl.a spela, Left 4 dead, CoD WaW, Far Cry 2. WAR köpte precis Dead space som jag ska köra igång. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ska dunka upp skrivbordet med Jolt dricka och sköna spel att lira dagen samt natten lång. :)

Ska bl.a spela, Left 4 dead, CoD WaW, Far Cry 2. WAR köpte precis Dead space som jag ska köra igång. :)

Hörru, vi måste ta och spela lite L4D. Ge mig en /poke på Xfire när du har lust. :P

Nivå 4 · Lärling

Spider-man 3,Matrix Path of Neo,Konungens återkomst,Slaget om Midgård 2 och Neverwinter Nights 2

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska dunka upp skrivbordet med Jolt dricka och sköna spel att lira dagen samt natten lång.

Hörru, vi måste ta och spela lite L4D. Ge mig en /poke på Xfire när du har lust. :P

Jo jag får väl ta och slänga iväg ett pling pling nån gång under lovet. Hoppas att du har möjligheten till att spela under natten? Nämligen då L4D spelas som bäst. :)

Ps. Till er övriga, adda min Xfire: thunderstruckzz, msn hittar ni i profilen. ;) (Om ni har lust att spela med mig/oss)

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Missa inte spelkvällen!

http://www.fuska.se/forum/Spelkvaell_I_Vinter_-t114031.html

↗ till inlägget
Skulle inte du kunna anordna en spelkväll med PC?
Nivå 13 · Mästerfuskare

Spelen/spelet jag får på julafton :D

Nivå 4 · Lärling

Jag ska försöka hitta mitt N64 som ligger ute och ta in det. Då kommer det bli mycket mario Kart 64 och Zelda: ocarina of Time och även banjo-kazooie och Super mario 64.

17 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare

RF, Combat Arms EU, Fallout 3 och kanske nåt annat :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

typ bfv och bf2 :D sen kanske NFS underground :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Gitarr så klart, det är vad jag spelar :P

18 Dec 2008
Nivå 3 · Lärling

Call of Duty World at War, cs 1.6, kanske lite Lost Planet, GTA 5, Rome Total War och säker något annat roligt spel :P

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Call of Duty World at War, cs 1.6, kanske lite Lost Planet, GTA 5, Rome Total War och säker något annat roligt spel :P

Lost Planet, perfekt spel att spela till jul.

Kommer också spela det.

Nivå 5 · Fuskare

Xbox: Need For Speed - Most Wanted

Wii: Wii Sports

Gamecube: Super Mario Sunshine

Sega Mega Drive: Sonic The Hedgehog 2

Pc: Flatout 2

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in