Hej!
När ni ska skicka iväg en anmälan på ett inlägg, vad brukar ni skriva i "Skriv din anmälan"? Själv brukar jag bara skriv en kort kommentar som, "Onödigt inlägg" och liknande.
Hej!
När ni ska skicka iväg en anmälan på ett inlägg, vad brukar ni skriva i "Skriv din anmälan"? Själv brukar jag bara skriv en kort kommentar som, "Onödigt inlägg" och liknande.
Jag skriver bara typ §1 osv.
skriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XD
Skriv regel nummer §3.9 till exempel för spam. Eller alternativ skriv vad som är felet. Skriv på ett enkelt sätt så vi ser vad ni anser vara fel.
Skriv inget annat, inga hälsningar, inga svar på inläggen eller något sånt, ni kan bli varnade om ni missbrukar denna funktion med flit.
brukar skriva typ "det finns redan en sån tråd" "spam" "regelbrott" (när jag inte vet vad regeln heter ^^)
Brukade skriva typ §1.11 och sånt förut när jag kunde reglerna :P
skrev också alltid reglerna innan men nu så är du så kluddiga så jag skriver mest bara onödigt inlägg lol.
↗ till inläggetlugn Xade, vi vet, det står nämligen bredvid rutan man fyller i meddelandet i. ;)Skriv inget annat, inga hälsningar, inga svar på inläggen eller något sånt, ni kan bli varnade om ni missbrukar denna funktion med flit.
↗ till inläggetSamma här. Håller knappt koll på "paragraferna" längre.skrev också alltid reglerna innan men nu så är du så kluddiga så jag skriver mest bara onödigt inlägg lol.
Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.
↗ till inläggetMen fy på dig då.Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.
On-Topic:
Tyckte dom gamla reglerna var lättare att hålla koll på... Dom var tydligare.
↗ till inläggetsamma, ibland skirver jag bara "§3.1" och skickar ivägskriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XD
några gånger skrev jag Brödrost och Kaviar m.m. eftersom jag tyckte det var självklart att tråden skulle låsas men då fick jag en tillsägelse
↗ till inläggetHa! Synden straffar sig själv =D↗ till inläggetsamma, ibland skirver jag bara "§3.1" och skickar ivägskriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XD
några gånger skrev jag Brödrost och Kaviar m.m. eftersom jag tyckte det var självklart att tråden skulle låsas men då fick jag en tillsägelse
Surt!
Jag brukar skriva Onödigt inlägg & Bryter mot regel
↗ till inläggetSynden straffar sig själv =D↗ till inläggetskriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XD
samma, ibland skirver jag bara "§3.1" och skickar iväg
Tror du har missuppfattat det där med att synden straffar sig själv, att han skrev kaviar straffade ju inte honom utan en mod straffade honom för att han skrev kaviar...
↗ till inläggetAgree. Nu har det blivit lite slafsigt.↗ till inläggetMen fy på dig då.Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.
On-Topic:
↗ till inläggetAgree. Nu har det blivit lite slafsigt.↗ till inläggetJag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.
Men fy på dig då.
On-Topic:
jo men det är ju för att de flesta inte klarar av att använda lite sunt förnuft och gör allt för att hitta kryphål i reglerna.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.
Men fy på dig då.
On-Topic:
Agree. Nu har det blivit lite slafsigt.
jo men det är ju för att de flesta inte klarar av att använda lite sunt förnuft och gör allt för att hitta kryphål i reglerna.
Självklart att man måste vidta åtgärder för det. Får väl läsa på lite mera antar jag.
Blev bara lite förvirrad när det kom pangpoff bara, fortfarande inte lärt mig "paragraferna" (§).
Har MAX anmält 3 gånger. Jag vill inte vara en skvallerbyta/snicher som ni :angry:
har anmält en gångg bara, då var det en självklar varning :P
OnT: jag skrev onödig tråd bara :)
Låser tråden då det har kommit ett svar och för att undvika flera onödiga inlägg.
F.ö. så är det bättre ifall man har gjort 4546 anmälningar (om de va seriösa) än om man bara har gjort 3.