Hoppa till innehåll

Blizzard Kan Dra Åt h*lvete!


Rekommendera inlägg

" we belive theres someone else playing on your account"

 

MVG my ass.

 

och vad skulle ett stavfel på ett forum bevisa om hans betyg ?

har aldrig hört talas om att någon fått bann i 24 timmar för det :/ sux

 

Kanske inte bevisar det, men det ger en first impression.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

24 timmar är ju f*n ingenting...

Gör nått annat än WoW så löser det sig.

 

"Blizzard kan dra åt helvete" Om du verkligen hatar dom som gjorde WoW, varför spelar du det då?

 

btw, du borde gå till en psykolog om du får utbrott för småsaker.

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

24 timmar är ju f*n ingenting...

Gör nått annat än WoW så löser det sig.

 

btw, du borde gå till en psykolog om du får utbrott för småsaker.

 

JA som Payback sa! Det är bara 24 timmar fattar du? 24 timmar! det är 1 2 3 4 5.....osv.

Du får skärpa dig. Man ska inte få utbrott för såna här små saker.

Du är ju 21 år (Inte riktigt säker om du nu är 21 år) men ta och skärp dig

Iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow, såg nu att han klagade så mycket över 24 timmars ban, trodde han menade att han inte fick något svar efter ett dygn..

 

Vadå överreaktion? Testa att bli permanent (till en början) avstängd för att någon äcklig kinafarmare loggar ens account och säljer allting, och sen vänta 2 veckor på en respons på alla ens webforms och e-mail.

 

24 timmar.. STACKARE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har också varit med om liknande, men då så hotade dom mig bara med att stänga mitt acc.

Jag hade suttit och lirat som ett cp hela veckan för att dinga 70 och sen för att fixa ny gear så jag kunde tanka olika raider (lirade säkert 10-12h varje dag). Sedan började jag få mail från blizzard att dom hade kollat upp mej och hade anledning till att tro att jag körde med en lvlings bot och/eller att jag köpt pwer lvling,,,

 

snacka om att jag blev lack,,,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lånar tråden...

 

Om man loggar in rätt ofta hos en kompis med en annan IP, kan blizzard då ta det som att det är två som spelar på accet? Iståfall är det sjukt.

Borde inte göra nått, om du får ett mail kan du säga att du spelar hos en kompis på rasterna. Dom kan ju banna dig för du heter Amo eller är blond, men om du verkar trovärdig så klarar du dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol fått 2 varningar för acc share

aldrig fått suspended acc dock :P

Sen skicka dom ett mail 2ggr då jag skulle läsa igenom deras terms of use(yay hitta brevet)

 

 

Consequences for account: Educational warning. o sen lite text o link till sida me terms of use ork :P

(lolcat says:lol)

Redigerat av Mickeh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...