Haha, klockren ^^,
Rolig Kille Från Frankrike
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har sett den runt 1:25 på http://z0r.de kommer inte ihåg vilket nummer dock.Haha han är så rolig^^ här är hans senaste film som kom idag, jag har subscribat honom ofc :)
"Best of Elevator"
Jag tycker den videon var väldigt rolig, dock. Men den första var inget särskilt rolig.
Han är rätt smart också ^^:
HAHHHAHAHA! Vilken retig jäkel.
Min kompis visade han för mig för någon månad sen. Så j*vla skön!!
Bästa dock.
Wasd du har BRA humor. Jag önskar att vi var kompisar i verkligheten. Ja du.Aja fortsätt med din humor lol.
↗ till inläggetWasd du har BRA humor. Jag önskar att vi var kompisar i verkligheten. Ja du.Aja fortsätt med din humor lol.
Försöker du stöta på honom? :o
↗ till inläggetMin kompis visade han för mig för någon månad sen. Så j*vla skön!!
Bästa dock.
Fresh!
den där sköna snubben har nog haft många poliser efter sig
Awesome!!
Det med mat var bästa när han tappade alla sina saker xD
Vive la france
↗ till inläggetVive la france
kolla min press;)
Han e så bra så de e inte klokt :lol:
↗ till inläggetÖhh den där fanns 2008 också så jag skulle tro att han lägger upp gamla filmer.Haha han är så rolig^^ här är hans senaste film som kom idag, jag har subscribat honom ofc :)
"Best of Elevator"
f*******n va grym den va !!!!
↗ till inläggetJa, han tog alla sina hissfilmer och lade till dem i en enda film.↗ till inläggetÖhh den där fanns 2008 också så jag skulle tro att han lägger upp gamla filmer.Haha han är så rolig^^ här är hans senaste film som kom idag, jag har subscribat honom ofc :)
"Best of Elevator"
Fransmänn har sköööön humor
Ny video som är värd en liten bump, kolla i HD på youtube: