Hoppa till innehåll

Spel Som Liknar Wow


Rememberme
 Dela

Rekommendera inlägg

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)

 

Det stämmer nog. För en mod eller admin har varnat mig och babblat om lag 3.8...

Så jag EDITerade bort mina inlägg...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)

Jag gjorde mitt WoW acc på scapegaming. Det stod en massa i spelet ja. Men det var man ju tvungen att acceptera för att kunna spela på scapegaming.

Själva spelet är gratis och går att ladda ner lagligt från blizzards hemsida, när du går till affären och handlar köper du ett account och inget spel, spelet får du bara med eftersom det är smidigare än att ladda ner

 

Kan du skikca en länk till mig där man laddar ner (lagligt)

:)

 

http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/index.html
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

 

host host host... du säger att det är billigt!! varsågod att betala 1 tusen per år!! jag rekomenderar starkt guildwars!!

men om man vill spela ännu mer spel så köp xbox360 och köp xbox live! det kostar 599kr per år

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

 

host host host... du säger att det är billigt!! varsågod att betala 1 tusen per år!! jag rekomenderar starkt guildwars!!

men om man vill spela ännu mer spel så köp xbox360 och köp xbox live! det kostar 599kr per år

 

1.5k kronor per år är INTE mycket, riktigt billigt om du frågar mig.. jag håller med WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)

Jag gjorde mitt WoW acc på scapegaming. Det stod en massa i spelet ja. Men det var man ju tvungen att acceptera för att kunna spela på scapegaming.

Själva spelet är gratis och går att ladda ner lagligt från blizzards hemsida, när du går till affären och handlar köper du ett account och inget spel, spelet får du bara med eftersom det är smidigare än att ladda ner

 

Kan du skikca en länk till mig där man laddar ner (lagligt)

:)

 

http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

 

host host host... du säger att det är billigt!! varsågod att betala 1 tusen per år!! jag rekomenderar starkt guildwars!!

men om man vill spela ännu mer spel så köp xbox360 och köp xbox live! det kostar 599kr per år

 

Det är inte dyrt. När du har köpt wow och fastnat i det köper du inga andra spel som du annars hade köpt på 2 år :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

 

host host host... du säger att det är billigt!! varsågod att betala 1 tusen per år!! jag rekomenderar starkt guildwars!!

men om man vill spela ännu mer spel så köp xbox360 och köp xbox live! det kostar 599kr per år

 

Ett tusen per år är ju inte särskilt mycket. Förhoppningsvis gör ju WoW så att man inte köper andra spel också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

World of Kungfu.

Fast det är MMORPG.

Det är inte som WoW och när man är över level 25 så blir spelet tråkigt pga att man bara kan göra samma saker hela tiden men det var dock ett tag sen jag spelade

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...