Hoppa till innehåll

Spel Som Liknar Wow


Rememberme
 Dela

Rekommendera inlägg

Flyff är rätt kul om man spealr på fly for fame det är dock en privat server men spelet är ju grattis så det är la inte olagligt?

Jo, vet inte hur man kan förklara det men vi säger att du tar något i en affär och ger det till någon, typ så är det olagligt tror jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(

 

EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D

Redigerat av joelb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(

 

EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D

 

Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(

 

EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D

 

Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så

 

Kan ju vara svårt att förklara för föräldrarna ibland om man är 11 ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)

 

Jag gjorde mitt WoW acc på scapegaming. Det stod en massa i spelet ja. Men det var man ju tvungen att acceptera för att kunna spela på scapegaming.

 

Själva spelet är gratis och går att ladda ner lagligt från blizzards hemsida, när du går till affären och handlar köper du ett account och inget spel, spelet får du bara med eftersom det är smidigare än att ladda ner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)

Jag gjorde mitt WoW acc på scapegaming. Det stod en massa i spelet ja. Men det var man ju tvungen att acceptera för att kunna spela på scapegaming.

 

Själva spelet är gratis och går att ladda ner lagligt från blizzards hemsida, när du går till affären och handlar köper du ett account och inget spel, spelet får du bara med eftersom det är smidigare än att ladda ner

 

Kan du skikca en länk till mig där man laddar ner (lagligt)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...