Hej, är det nån som vet nåt spel som liknar world of warcraft ? Jag tycker att det är skojj men jag vill inte betala för att spela.
Spel Som Liknar Wow
:lol:
↗ till inläggetMurlock eller? du kan spela det om http://www.y8.comHej, är det nån som vet nåt spel som liknar world of warcraft ? Jag tycker att det är skojj men jag vill inte betala för att spela.
Klickar Där :lol:
okej, några andra förslag ? Det går bra med spel man köper men bara man inte måste betala speltid som i wow
EDIT
↗ till inläggetVad heter hemsidan ?Du kan spela WoW på scagegaming. Dom har gratis servrar...
↗ till inläggetDet är privat server = olagligt.↗ till inläggetVad heter hemsidan ?Du kan spela WoW på scagegaming. Dom har gratis servrar...
↗ till inläggetDet är privat server = olagligt.
okej :(
Archlord, det liknar wow, det går att ladda ner spelet gratis från deras hemsida. Förut så kostade det att spela archlord varje månad, men nu så är det gratis.
↗ till inläggetsåg skojj ut, ska kanske köpa de
Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis
Flyff är rätt kul om man spealr på fly for fame det är dock en privat server men spelet är ju grattis så det är la inte olagligt?
↗ till inläggetJo, vet inte hur man kan förklara det men vi säger att du tar något i en affär och ger det till någon, typ så är det olagligt tror jag.Flyff är rätt kul om man spealr på fly for fame det är dock en privat server men spelet är ju grattis så det är la inte olagligt?
hm...spel som wow...
2Moons
9Dragons
Cabal online
Conquer online
KAL online
Last Chaos
Perfect World
RAN online
Pristontal2
Rappelz
Rakion
Requiem
Shaiya
Silkroad online
Twelve Sky
Voyage Century
Rising Force online
GW kostar att köpa sen är det gratis btw.
↗ till inläggetJa, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis
EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D
↗ till inläggetJag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så↗ till inläggetJa, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis
↗ till inläggetJag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så↗ till inläggetOm du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis
Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(
Kan ju vara svårt att förklara för föräldrarna ibland om man är 11 ^^
EDIT
↗ till inläggetFör att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.
EDIT