Hej!!
tänka att jag ska köpa Guitar Hero Aerosmith men problemet är att jag gillar inte rock... :P
är det lönt ändå att jag köper den om jag gillar INTE rock..?
Hej!!
tänka att jag ska köpa Guitar Hero Aerosmith men problemet är att jag gillar inte rock... :P
är det lönt ändå att jag köper den om jag gillar INTE rock..?
Nja, jag vet inte riktigt. jag gillar rock men jag gillade det ändå inte. Du kan ju provspelade om nån du känner har de eller om nån spelbutik har det :D
vrf i all värld ska du köpa ett spel som du inte tycker om pga du inte inte gillar rock???
köp the sims 2 istället, finns ingen rock där
↗ till inläggetÄrligt?vrf i all värld ska du köpa ett spel som du inte tycker om pga du inte inte gillar rock???
tönt.
Du kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar".
Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money..
Men visst det är ditt val..
↗ till inläggetOkeej sry att jag kallar NÅRA tönta.... Men sry blir lite arg på onödiga inlägg.... :PDu kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar".
Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money..
↗ till inläggetasså han svarade bara på din fråga. Sen skrev han bara va han tyckte↗ till inläggetOkeej sry att jag kallar NÅRA tönta.... Men sry blir lite arg på onödiga inlägg.... :PDu kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar".
↗ till inläggetJo, om man sätter på radion.vrf i all värld ska du köpa ett spel som du inte tycker om pga du inte inte gillar rock???
Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....
↗ till inläggetDet räcker!!Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....
Har börjat gilla rocK punktslut
↗ till inläggetHahaha! det var det roligaste jag sett! :lol:↗ till inläggetDet räcker!!Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....
Så om du nu plötsligt gillar rock kan du ju köpa guitar hero! :rolleyes:
Själv skulle jag ha valt gh3 eftersom dom har mer band att välja på. Men om du gillar aerosmith så ska du ta det.
↗ till inläggetHahaha! det var det roligaste jag sett! :lol:↗ till inläggetVarför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....
Det räcker!!
Så om du nu plötsligt gillar rock kan du ju köpa guitar hero! :rolleyes:
Själv skulle jag ha valt gh3 eftersom dom har mer band att välja på. Men om du gillar aerosmith så ska du ta det.
haahah ;)
Ska köpa GH3.
Köp inte Aerosmith, köp 3:an.
↗ till inläggetHar redan beställd GH3 den kommer på onsdag har jag för mig. :)Köp inte Aerosmith, köp 3:an.
Köp inte Aerosmith, det suger.
↗ till inläggetKöp inte Aerosmith, det suger.
Han har reedan fått svar + att han redan skaffat GH3..
köp GH 3 eller GH WT
*instick*
Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation.
↗ till inlägget*instick*
Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation.
*instick*
Aerosmith är ett rockband :P .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in