↗ till inlägget
↗ till inläggetAsså jag fattar inte varför alla säger att dom som cheatar är Noobs? Jag känner en kille som har cheatat förut men sen så slutade han och börja köra seriöst och då var han grym Duktig men hur kan ni då säga att dom som cheatar e noobs O.S.V
vi kan säga att dom som cheatar är noobs för att dom är noobs ? ingan anledning till att fuska annars om man inte är det
Jo en anledning till det är att dom tycker det e kul. och CrippLE jo det finns det för det finns cheat som man kan spela på vacade servrar på utan att bli bannad
Precis. Hur kul är det då att gå in på en VAC-server och möta cheaters? Man förväntar ju sig att de ska hålla sig borta från VAC-servrarna.
Jamen skulle jag cheata så skulle det ju vara mycke roligare om man cheatade på VACade servrar det skulle nog många andra också tycka
Låt oss säga att det finns 10 spelare på en server. Det kommer in en som har aimbot och skjuter ner alla med hs på 2 sek. Tycker du att de som blir träffade tycker att det är kul? Ta t.ex. häromdan. Är inne på en Superhero server, har askul eftersom jag inte spelat det på väldigt länge. Plötsligt kommer det in 2 pers med aimbot i vardera lag och förstör spelet totalt för alla. Hur j*vla kul är det? förklara.
Nja skulle jag har cheatat så skulle jag har tyckt att det skulle vare roligt,,Men skulle jag möt 2st cheatare som du gjorde skulle så skulle det inte vara så kul men som sakt så får du tycka som du vill och jag får tycka vad jag vill
du är skadad