Hoppa till innehåll

Rs Och Wow!


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu ska jag lägga in en väldigt finurlig liten post och jag ska försöka vara så neutral som möjligt så jag inte får något påhopp av någon random f*n boy.

 

Runescape kan tyckas ha väldigt dålig grafik och vara en ändlös grind, men faktum är att de är ett av de absolut "causal vänliga" spelen. Dvs du kan gå in spela en timme då och då du behöver inte binda upp dig särskilt mycket, visst det finns säkert de som lirar Runescape mer "hardcore" fast du missar inte allt för mycket om du spelar då och då.

 

World of Warcraft däremot känns mer inriktat på "hardcore" spelare dvs spelare som gillar att ägna tid åt spelet har inga problem att grinda instancer varje dag samt binda upp sig på kvällar för raider. Visst det finns de som spelar World of Warcraft "causal" fast för att få ut max av spelet måste du endå vara beredd att lägga mer tid. Runescape är mer gå in och ta en level då och då.

Rs hade Skitnajs grafit innan HD kom. Jag spelar ännu ibland private server för den gamla grafiken. Och så spelar jag WoW
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

 

Synd bara att det tar en massa j*vla tid att lvla på rs. WoW blir faktisk roligt om man vet vad man ska göra. Det finns massa saker att göra när man är lvl 80 med. när man är högsta lvl på rs och har 99 i allt, finns det inte så mycket mer att göra.

man är f*n inte 99 i allt om man är i combat level 138

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

RS WOW ÄR DYRT

Du kan väl vara lite mer specifik?

 

Lol håller med, och WoW är inte heller dyrt.

Jag började spela när jag var 11 år, och jag hade tillräckligt med pengar över, och jag fick bara typ 200 kr då..

Det kostar 120spänn i månaden... på 5 måndaer har det kostat 600 kr..

Det är vad ett vanligt nytt spel kostar, och under 5 månader lär du nog ha tröttnat på det, eftersom dem flesta spel inet håller lika länge som WoW. Jag har spelat WoW i 3 år, dock så har jag tröttnat eftersom alla mina kompisar slutade, så det blev inte riktigt samma grej.

Men det är iaf inte dyrt, om man tkr det är tråkigt är en annan sak ^^

 

Men, jag tkr iaf WoW är roligast av spelen fortfarande! ;)

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...