↗ till inläggetOm det är fuska spelkväll, då är det bara fusk då eller?
Nej.
↗ till inläggetSnart.Nu undrar jag en sak Husko, när skall denna spelkväll sättas igång? Jag längtar så.
↗ till inläggetOm det är fuska spelkväll, då är det bara fusk då eller?
Nej.
↗ till inläggetSnart.Nu undrar jag en sak Husko, när skall denna spelkväll sättas igång? Jag längtar så.
↗ till inläggetKommer gärna , men när ska det vara?Tänkt ha en fuska spelkväll :) CSS OCH 1.6
Deltagare:CSS
Husko
Mîhker
Jacquot
QureD
Thug4Life
XzamX
Salzalada
Deltagare: CS 1.6
Husko
FridayPanda
Thug4Life
hejhejhej
Salzalada
SID
Rullis
Nomatic
jagekung
Kan nån fixa server?(dedicated server)
Jag är med här! och jag spelar CS: Source! Jag vill bara ha datum liksom några till. :)
Servern väntar också på ett datum.
↗ till inläggetImorgon?Servern väntar också på ett datum.
↗ till inläggetOkej, vilken tid så skriver jag ip och port två timmar innan.↗ till inläggetImorgon?Servern väntar också på ett datum.
kl.17.30
↗ till inläggetkl.17.30
Skicka IP och adda mig på steam - bronzinohq
VIlket cs blir det 17.30?
↗ till inläggetehh, det blir nog 1.6 eftersom det va ingen föragången :)VIlket cs blir det 17.30?
1.6.
Ledsen, höll nästan på att glömma bort tiden. :P
IP: 193.150.252.194:27015
Startar servern 17:29.
Var f*n är allla??!!!!
Vitom vi skulle spela cs 1.6 inte css..
I och med att ingen har anslutit till servern sedan den startades för ca 1h 30m sedan så stänger jag av den.
Ingen har sagt till mig att det ska vara 1.6 istället för den senaste versionen Counter-Strike: Source.
↗ till inläggetOkkej dom få skylla sig själva. <_<I och med att ingen har anslutit till servern sedan den startades för ca 1h 30m sedan så stänger jag av den.
Ingen har sagt till mig att det ska vara 1.6 istället för den senaste versionen Counter-Strike: Source.
aha var det i dag :P Synd att ingen skrev till mig på steam.
Kan inte någon bestäma en server och en tid innan ni fråga?
Jag bry mig inte mer...
vi bestämmde en tid men ingen kom..
Jag är med i 1.6 ...
Husko, du skulle nog ha tagit lite mer ansvar, PMat runt lite och skickat IP osv. Så alla kunde vara uppdaterade på vad som skulle hända och var.
Tänk på det nästa gång.
↗ till inläggetMen lol...Husko, du skulle nog ha tagit lite mer ansvar, PMat runt lite och skickat IP osv. Så alla kunde vara uppdaterade på vad som skulle hända och var.
Tänk på det nästa gång.
Vitom glömde nästan att vi skulle ha server...
han skulle skicka ip o lössen 2 tim före men han glömde..
Men vi kan försöka en gång till? -.-
Så lägg inte hela skitet på mig.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in