Väntar på att modern warfare två ska installeras klart nån gång...
Har hållit på i en timma redan, jag klarar inte 12 minuter till :cry:
Väntar på att modern warfare två ska installeras klart nån gång...
Har hållit på i en timma redan, jag klarar inte 12 minuter till :cry:
Spelar Wii bros. (New) och Mario Kart som en dåre.
Satsar på att låsa upp allt på Mario Kart, behöver dock ett Galaxy för att få Rosalina.
Försöker få The Saboteur att fungera, men patchhelvettet som var tänkt att fixa ATI problemet vägrar att installeras. -.-'
Kör campaign i MW 2 :)
Tycker synd om de som fått MW2 till juklapp, massor av folk som väntar på att få äga ut dom i multiplayer.
Just nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning
om huruvida jag älskar eller hatar mitt nya Borderlands.
↗ till inläggetJust nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning
I envy you... Själv kan jag inte riktigt gilla AC2 hur mycket jag än försöker...
↗ till inläggetDär har du inte rätt.Tycker synd om de som fått MW2 till juklapp, massor av folk som väntar på att få äga ut dom i multiplayer.
Satte och spelade online igår efter att ha klarat campainen på ungefär 3 timmar.
Blev inte ut ägd, fast jag aldrig spelat en fps på min egna dator förut.
Jag vann flera matcher i det där när de är alla mot alla. mitt lag vann alltid i team deathmatch.
Fast det kan ju bero på att jag kört otroligt mycket world at war på wii?
↗ till inlägget↗ till inläggetJust nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning
I envy you... Själv kan jag inte riktigt gilla AC2 hur mycket jag än försöker...
Hur så? Det enda riktiga problemet ettan hade var ju repetitiviteten (ouch my tongue),
men tvåan är ju långt mer varierat, så då är ju problemet fixat, och spelet OH så mycket bättre.
↗ till inläggetJo visst, om man är bra på andra COD-spel kanske inte fallet blir så.↗ till inläggetDär har du inte rätt.Tycker synd om de som fått MW2 till juklapp, massor av folk som väntar på att få äga ut dom i multiplayer.
Satte och spelade online igår efter att ha klarat campainen på ungefär 3 timmar.
Blev inte ut ägd, fast jag aldrig spelat en fps på min egna dator förut.
Jag vann flera matcher i det där när de är alla mot alla. mitt lag vann alltid i team deathmatch.
Fast det kan ju bero på att jag kört otroligt mycket world at war på wii?
Cod Mw2, hell yeah!
har gått upp 4 ranker idag eller ngt.
Och idag va det typ första gången 4 pers i samma spel började kalla mig hacker/cheater =D Det känns bra då.
Lagade nyss nytt PSN och blev ägd i MW2 online när jag använda första sniper vapnet utan attachments.
Väntar på att få komma hem från mommo och testa AC2 ;D
Spelar för fullt.
Dom som jag spelar just nu är:
- GTA 4 Ballad of Gay Tony
- GTA 4 Lost & Damned
- Call of Duty Modern Warfare 2
- Left 4 Dead 2
Har påbörjat Borderlands, vet dock inte riktigt vad jag ska tycka om spelet o.O. Var i allafall jävligt besviken över att man inte fick göra en egen gubbe att lira som.
Måste rekommendera Hinterland. Just nu kostar det bara 60 kronor på Steam. I spelet väljer du en klass och utseende och målet med spelet är att bygga upp en by när man samtidigt dödar mobs och går upp i level. Otroligt underlhållande för priset!
↗ till inlägget↗ till inläggetJust nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning
Hur så? Det enda riktiga problemet ettan hade var ju repetitiviteten (ouch my tongue),
men tvåan är ju långt mer varierat, så då är ju problemet fixat, och spelet OH så mycket bättre.
Jag har suttit med det i timmar men känner fortfarande inte hur det är olikt ettan på något sätt alls :/
Assassins Creed 1:
Få target, leta upp creed hideout, få information, leta information, gå till creed hideout, sedan assassination.
Gör det 9 gånger, sen slut.
Assassins Creed 2:
Mycket mer att göra, och inte repetitiv gameplay/missions.
Fattar inte hur man kan tycka det är likt ettan i "uppdrags uppläggningen". Men ja rörelserna och vissa vapen är samma, man är ju fortfarande Desmon och en Assassin. Det likheten kommer ju alltid finnas.
Men det är mycket bättre. Men kanske inte för alla.
Ska försöka köra lite LFD2, men jag var ganska kass igår kväll så dom jag spelade med lämnade spelet. =P
Hoppas på att det ska gå bättre nu.
MW2 crashade nyss när jag satt i ett hörn med en riot shield och skyddade mig mot en anfallande chopper gunner.
Skadades inte ett piss och så skulle spelet välja att crasha just då.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in