💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Kört lite GTA San Andreas och Batman Arkham Asylum :).

20 Dec 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1522

Mitt i natten jagar älgen achievements i Left 4 Dead.

Älgen fick precis en achievement, Only to use pistols through an entire campaign!

POP POP POP Zombie you dead!!!

http://images1.wikia.nocookie.net/left4dead/images/4/4e/Pistol_1.png

Nivå 10 · Veteranfuskare

Väntar på att Valve ska fixa milestonebuggen. :/

Nivå 6 · Fuskare

Hugger mig vidare mot seger i Dragon Age Origins, denna gång lirar jag som Dwarf Warrior. Med ett mäktigt buggat svärd vid namn Starnågonting vars modell flippat ur totalt för mig (Den ser av någon konstig anledning ut som en 2h yxa jag hade innan o.o) så köttar jag mig fram genom horder av darkspawns och andra tattare som är dumma nog att korsa min väg, med mig på min resa har jag: Golemen Shale som verkar ha någonting mot fåglar. Wynne som är min privata healertant. Zevran, en lädertokig alv vars röst jag fruktar att höra bredvid mig när jag vaknar på morgonen (Gay).

The Circle of Magi står nu under min banner och dvärgarna av Orzammar står på tur.

Onward to glory!

Haha, lagomt flummigt kl 6 på morgonen ^^

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hugger mig vidare mot seger i Dragon Age Origins, denna gång lirar jag som Dwarf Warrior. Med ett mäktigt buggat svärd vid namn Starnågonting vars modell flippat ur totalt för mig (Den ser av någon konstig anledning ut som en 2h yxa jag hade innan o.o) så köttar jag mig fram genom horder av darkspawns och andra tattare som är dumma nog att korsa min väg, med mig på min resa har jag: Golemen Shale som verkar ha någonting mot fåglar. Wynne som är min privata healertant. Zevran, en lädertokig alv vars röst jag fruktar att höra bredvid mig när jag vaknar på morgonen (Gay).

The Circle of Magi står nu under min banner och dvärgarna av Orzammar står på tur.

Onward to glory!

Haha, lagomt flummigt kl 6 på morgonen ^^

perhapz I cud hav a trai at dat, lolz

Spelade nyss cs.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Lyckades bygga en raket i LBP... Fungerar på ett skumt sätt dock, lol. Om ni har LBP och vill testa den så sök på Two Vehicles av CamradGarone.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag har lånat Mass Effect från bibblan.

Jag hatar egentligen rollspel men det var ganska kul faktist, men jag tycker det kan varra lite förvirrande ibland.

Tex: att man inte vet vart man ska gå.

21 Dec 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag hatar egentligen rollspel men det var ganska kul faktist, men jag tycker det kan varra lite förvirrande ibland.

Mass Effect är inte ett särskilt bra exempel på rollspel. :P

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1530

Achievementhuntar i Left 4 Dead. Pricka precis en hunter i huvudet, achievement unlocked! :D

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mass Effect är inte ett särskilt bra exempel på rollspel. :P

Bra spel fortf :U
Nivå 7 · Fuskare

Ska nog börja boosta på riktigt i MW2, siktar på att få 1.4 Miljoner Xp imorgon. :)

(Alltså, 1,4 Miljoner till, inte totalt. )

Nivå 3 · Lärling

- Skaffar 82 magic i runescape

- Försöker dra alla låtar på expert i alla guitarhero spel (4 låtar totalt kvar)

- Försöker på alla sånger i Rockband Drums: Medium/Hard

- Äger noobs i Bitefight

- Äger noobs i WoW.

EDIT: Btw DonaldDuck, vad är MW2?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

- Försöker dra alla låtar på expert i alla guitarhero spel (4 låtar totalt kvar)

- Äger noobs i Bitefight

- Äger noobs i WoW.

Call of Duty : Modern Warfare 2
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1535

Achievementhuntar i Left 4 Dead. :)

Nivå 5 · Fuskare

spelade BF BC 2 Betat, grymt beta !

↗ till inlägget

spelade BF BC 2 Betat, grymt beta !

Funderar på att förhandsboka BF: BC2 limited edition.
Nivå 2 · Novis

Spelarbaseboll och mario kart.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

- Äger noobs i Bitefight

- Äger noobs i WoW.

Sitter själv fast på Don't Fear the Reaper på Expert Drums på Rock Band 1.

Fast jag vägrar yttra ett ont ord om den låten.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1540

Vet ni vad jag gjorde Fuska? Jag tog mig i kragen och började köra Metroid Prime idag!

Förra gången jag spelade Metroid Prime var jag fast i Chozo Ruins. Ett massa eltande med att springa fram och tillbaka, vilket det blev den här gången också. Dels för att jag inte riktigt minns var allting ligger utantill och dels för att jag dog ett par gånger och fick starta om på ett sparställe ett par gånger om.

http://fc02.deviantart.net/fs27/f/2008/088/8/f/Samus_Helmet_by_talikira.gif

I detta inlägget hade jag kunnat bitcha om gångerna jag dog och fick göra om en mindre boss ett par gånger och hur jag sprang vilse genom hela banan. Men det tänker jag inte. Jag är glad för att jag äntligen klarat Chozo Ruins (den jävelen) och för att nästa gång jag spelar är allting nytt. Jag behöver heller inte komma ihåg vart jag lämnade spelet sist eftersom jag börjar på en helt ny bana och inte mitt i den.

http://images1.wikia.nocookie.net/metroid/images/thumb/1/14/Chozo_Ruins.png/300px-Chozo_Ruins.png

Chozo Ruins

Okej så i Chozo Ruins stöter man på 3 bossar, 2 mindre och en gigantisk. Den ene klarade jag av i förra Metroid Prime-inlägget (hmm) och den andra tar vi nu. Den hette Incinerator Drone och var en slags robot som var lokaliserad i mitten av ett runt rum. Det enda den gjorde egentligen var att spruta eld och ändra riktning på vart elden kom ifrån. Det var bara för mig att pricka rätt på dess svaga punkt 3 gånger så exploderade den.

http://images3.wikia.nocookie.net/metroid/images/thumb/f/f8/Incinerator_Drone.png/300px-Incinerator_Drone.png

Incinerator Drone var inte direkt svår

Lite pussellösning där, döda ett par insect-bugs här, gå lite vilse hit och döda lite fler Beetles dit! Jag var framme till banans hjärta! Bossfighten, och inte vilken bossfight som helst. Jag skulle möta.... Flaahgra....aaah!!

Flaahgra kändes jäkligt svår i början, och ännu svårare andra gången. Men som så många andra bossar så blev den ju väldigt lätt när man fick reda på hur man skulle få ner den och var dess svaga punkter var. Flaahgran hade 4 lampor lysta på sig under hella bossfighten, dessa var Flaahgrans s.k liv, eller snarare det som gjorde den starkare. Man skulle gång på gång släcka ner dessa ljus för att rulla in vid Flaahgrans rot och lägga en bomb för att då träffa dess svaga punkt. Och det gjorde jag, jag klarade bossen på 3:e försöket!

http://www.freewebs.com/metroidprime_1/Flaahgra_1.jpg

Flaahgra, låt inte storleken skrämma dig!

Det känns perfekt att lämna Metroid Prime-spelandet där för idag.

Tills nästa gång, må väl och God Jul! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in