Klarade precis ut DoA Awakening, spelet var bra men jag tyckte inte att det riktigt höll DoA måttet. Det kändes så nedbantat. : /
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Hur långt var Awakening?
↗ till inläggetTog lite mindre än 14h för mig att klara det.Hur långt var Awakening?
Awakening var inte lika epic som originalet men det duger finfint om man som jag inte pallar lira igenom DoA mer än 2 gånger.
↗ till inläggetBeror på vad du ska installera på hårddisken, vissa kan ta mycket plats.↗ till inläggetÄr det värt att göra det?^Snabbare laddningstider, ibland bättre framerate, såna grejer.
Men jag tycker det är ganska värt.
Fruktnystan: En fråga, jag såg att du gjorde en tråd om man flyttar sparningar mellan 2 hårddiskar. Då undrade du om man förlorade alla off-line achievements.
Jag undrar om du har fått svar på det, för jag funderar på att köpa en ny 120GB hårddisk. 20GB är ganska lite.
FFXIII är det som gäller fortfarande... Enformigt som fan men det är något som får mig att vilja forsätta spela. Samarbetet mellan Lightning och lille Hope är sååå sött. :wub:
Modern Warfare 2, jagar nuke boosters.
ja spellar psostal 2 o slårr av huven po fålk å seddan so pisar ja po dom hahhahahaha xDDDDDDDDDDDd
Hatar min ISP, 550ms latency. D:
↗ till inläggetLadda ner Apocolypse Weekend, riktigt roligt expansion.ja spellar psostal 2 o slårr av huven po fålk å seddan so pisar ja po dom hahhahahaha xDDDDDDDDDDDd
↗ till inläggetHej troll.ja spellar psostal 2 o slårr av huven po fålk å seddan so pisar ja po dom hahhahahaha xDDDDDDDDDDDd
ont: Leker lite i God of War 3.
Börjar spela CoD 4 igen, märkte att det är roligt att använda sniper där (:
Orkar inte använda något annat än sniper atm >.>
↗ till inlägget↗ till inläggetLadda ner Apocolypse Weekend, riktigt roligt expansion.ja spellar psostal 2 o slårr av huven po fålk å seddan so pisar ja po dom hahhahahaha xDDDDDDDDDDDd
Ja den äger, om man har den så ska man även skaffa Postal 2 AWP Mod imo. Skit-många nya vapen etc. :D
avinstallerade AoEIII och installerade AoEII
Kör lite Bad Company 2, är än så länge på andra banan. Riktigt epic verkar det vara iallafall. :)
Installerade nyss om Dragon Age: Origins och fixar lite moddar till det.
Spelar nyligen inköpta The Ballad of Gay Tony.
Testar olika Fordon i Vice City Stories,FreeWay ligger närmast hjärtat just nu<3
↗ till inläggetTestar olika Fordon i Vice City Stories,FreeWay ligger närmast hjärtat just nu<3
Den är ju hemsk. ^^
↗ till inläggetHar du nå bra tips på en modsida? Är jävligt sugen att lira igen. ^^Installerade nyss om Dragon Age: Origins och fixar lite moddar till det.
↗ till inläggetJag skulle rekomendera http://dragonagenexus.com/↗ till inläggetHar du nå bra tips på en modsida? Är jävligt sugen att lira igen. ^^Installerade nyss om Dragon Age: Origins och fixar lite moddar till det.