Jag har kommit till LvL 42 på borderlands! ^^ spelar oxå lite zombie island :D
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
MW2 som vanligt.
Klar med Awakening. Jävla skitslut.
↗ till inlägget↗ till inläggetFick nån XP bonus på FFA i MW2 som gjorde att jag gick upp i 70. Fick även 30-10 på en FFA match.
Level 70?
första gången?
Vad menar du?
Ser du hur Bioware sviker oss, Frukt? Själv VÄGRAR jag göra om Paragon of her kind...
Å, de sviker oss inte. Det är bara deras DLC-människor
som gör det.
↗ till inlägget↗ till inläggetFick nån XP bonus på FFA i MW2 som gjorde att jag gick upp i 70. Fick även 30-10 på en FFA match.
Level 70?
första gången?
Vad menar du?
om det är första gången han är i lvl 70
DLC måste krossas.
↗ till inläggetI'm with you brother!DLC måste krossas.
Level 70?
första gången?
Vad menar du?
om det är första gången han är i lvl 70
Jupp, eftersom jag bara haft det sen söndags så, fast prestiga igår.
Precis lirat Assassinc Creed 2 en andra gång och ryser av storyn. Helt jävla underbart! Funderar på att köra om ettan för jag har inget liv!
Jag spelar Heavy Rain!
Vad ska man göra i Heavy Rain efter att man klarat igen det? :s
Är det något jag missat?
Antingen spela det igen eller lägga det åt sidan?
↗ till inläggetDu vet väl att han skämtade va?↗ till inläggetLirade nyss L4D2 och med min vanliga tur kom jag med en massa ryssar som sprang åt alla möjliga håll.
HA! :lol: Ska nog prova spelet någon gång då jag bara provat L4D1
Varför skulle han skämta? Det händer mig också att jag blir med massor av ryssar. (Mest polacker).
jag brukar spela metroid prime 3 och har precist klarat bryyo
Är på sista uppdraget i Splinter Cell: Double Agent. AI:n är buggig som fan så har varit tvungen att starta om två gånger.
Börja ett nytt spel på Silent Hill 2
Tog några HS i CSS :)
Spelat Devourer i HoN 4 gånger irad. Vann alla. Devourer är bäst. Jag äger med hooks.