Fjantar och lattjar omkring i Just Cause 2.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
↗ till inläggetHar inte du växt ifrån Pokémon än ? <_<Väntar på mina nyss beställda soulsilver och och prostreet (wii) ska komma <_< (kom Igen, snabbare!!)
OnT : Försöker med X-GAMES på skate. men går inget vidare :(
Testade Left 4 Dead,Batman Arkham Asylum och Tinker med min nyinköpta Xbox 360 kontroll till PC.
spelar splinter cell II
Har tråkigt, äter kakor och kör San Andreas Multiplayer.
Mitt Mw2 är sönder så jag spelar halo 3 och castle crashers.
Lirar lite Borderlands.
Tom Clancy's Splinter Cell
↗ till inlägget↗ till inläggetHar inte du växt ifrån Pokémon än ? <_<Väntar på mina nyss beställda soulsilver och och prostreet (wii) ska komma <_< (kom Igen, snabbare!!)
Vadfan är det för fel på pokemon? Pokemon är ju fortfarande kung, tar upp många gamla minnen. Skulle lätt kunna spela Pokemon Röd på mitt GBC nu :)
Dock är jag fast i MW2, dödar nukeboosters.
Var hemma hos en kompis och stillade min spel-abstinens
med lite Splosion Man-co-op. :D
↗ till inläggetVarför skulle man vilja växa ifrån pokemon?↗ till inläggetHar inte du växt ifrån Pokémon än ? <_<Väntar på mina nyss beställda soulsilver och och prostreet (wii) ska komma <_< (kom Igen, snabbare!!)
Laddar ner Heroes of Newerth.
Klarade just ut Assassins Creed 2, skitkul spel måste jag säga.
Håller på att köpa tavlor och uppgradera staden så jag kommer få en massa jävla pengar.
↗ till inläggetDet var lite för lätt tyckte jag, men det var kul.Klarade just ut Assassins Creed 2, skitkul spel måste jag säga.
Håller på att köpa tavlor och uppgradera staden så jag kommer få en massa jävla pengar.
Vad ska man göra med tavlorna?
EDIT; det tråkia med HoN är att alla hatar newbies, jag går med i spel som heter Newbs only/noobs only och när jag väljer en hero och börjar spela kallar alla mig noob och kickar mig.
↗ till inläggetDet höjjer värdet på staden "Villa", eller vad den heter, så man får högre inkomst.↗ till inläggetDet var lite för lätt tyckte jag, men det var kul.Klarade just ut Assassins Creed 2, skitkul spel måste jag säga.
Vad ska man göra med tavlorna?
Installerade nyss Splinter Cell: Pandora Tommorow.
Installerade battlefield heroes.
Spelar fortfarande CoD4 då jag är alldeles för snål för att köpa uppföljaren. ^_^
Spelar God of War 3.
Spelar God of War 3.
Är det bra?
OnT: Själv så spelar jag strategispel. Just nu är det STARCRAFT 2 BETA som gäller....