💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Dödar creepers i minecraft. :sorcerer:

11 Aug 2011
Nivå 13 · Mästerfuskare

Satt och lekte med SinglePlayerCommands i Minecraft precis.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Lär mig combos med Scorpion på Mortal Kombat så jag har någon chans att vinna online.

Det går bra.

14 Aug 2011
Nivå 5 · Fuskare

Laddade ner fallout 3 igår + massa mods.Tog nästan hela dan att få det att fungera så hann inte spela ngt.

Så nu ska man sätta sig och ha det najs i the wasteland.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Smyger på Filch i Harry Potter och de vises sten.

Samt att jag precis bokat Skyrim som kommer ut i november! Yay!

Nivå 13 · Mästerfuskare

Ska boka några spel.

Batman Arkham City, Rage, Saints Row 3, Dead Island och kanske Skyrim.

Nivå 1 · Novis

går vilse i minecraft och spelet frös förlorade just 15 diamanter -.-

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4408

På senaste har jag myst ner mig i min Playstation 2 hörna och spelat igenom ett spel vid namn The Bouncer. För er som aldrig hört talas om spelet så har ni inte direkt missat något. The Bouncer är från 2000, 11 år på nacken men vinner ingen sympati fån mig ändå.

Spelet tog mig en och en halvtimme att spela ut och jag spenderade nog mer tid med att titta på cutscenes att att faktiskt spela med vad som kändes som en urkass Tekken kopierad spelkontroll och grafik. Man spelar som en dörrvakr och en tjej på krogen man jobbar på blir kidnappad av badguys och en och en halvtimme senare har du henne i dina armar igen.

Plockade upp Scribblenauts som stått och dammat i ett halvår. Klarade ut alla återstående pussel jag hade kvar från värld 8 till 10. Jag jag kollade på en walkthrough.

Senast ändrad:

16 Aug 2011
Nivå 4 · Lärling

F.3.A.R.

Nivå 7 · Fuskare

Fallout New Vegas, äntligen.

Lite buggigt (á la Fallout 3), men definitivt något jag kan leva med.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Spelar Age of Empires Online :)

Nivå 4 · Lärling

Spelar minecraft,

Just nu så matar jag min vargflock som hade tagit skada av kaktusar..

Nivå 13 · Mästerfuskare

Kör över folk i slow-motion på GTA: BoGT.

17 Aug 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4414

Den första nya planeten vid namn Juraika besöks nu i Rogue Galaxy. Det är en planet med kvavt syre och täta djunglar. Insekts liknande varelser tas spontant an så fort dessa dyker upp. Djungeln blir tätare och tätare i jakten på s.k firefruit som behövs som bränsle för den kraschade farkosten mitt team färdats i. Uppdraget och målet är att komma till Burkaqua Village för att komma åt firefruits där även hotfulla infödingar sägs hålla till.

Resan dit fortsätter samtidigt som vi stöter på spelets andra boss, Mud Whooper. Fick ner rackarn på tredje försöket efter att ha insett hur mycket skada Lilika Rhyza pilbåge gör på avstånd.

Lilika Rhyza som ansluter precis innan Mud Whoopern bemöts

Natten är ung och jag ger mig inte förrän jag tagit mig ut ur djungeln! På återseende. [smile]

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nyss köpt Red Orchestra: Ostfront och förbeställt Red Orchestra 2.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Levlar Troll drood på WoW !

18 Aug 2011
Nivå 13 · Mästerfuskare

Funderar på om jag ska köpa Bastion eller Toy Soldiers: Cold War.

Väntar också på min 32" HD LCD TV som jag just beställde. :D

19 Aug 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4418

Äntligen natt och äntligen Rogue Galaxy! Har precis tagit mig ur den heta djungeln på Juraika efter att ha löst lite kluriga pussel men framförallt besegrat planetens andra boss! På första försöket dessutom, wow hurra för mig!

Kruxet med denna boss var väll inte allt för överdrivet svårt att greppa. Till en början ville den s.k Individern inte ta skada av några attacker. Men man insåg att man skulle använda sin freezepistol som även används momentet innan bossen i ett pussel. Det var en seg rackare och det tog sin lilla tid att få den på fall. Men efter att taktiskt skjutit tajmade skott med min freezepistol och skickat mina lagkamrater att attackera när Individern var frusen till is gick det som smort att till slut besegra den. Oj. Lång mening där. Viktigt är det också att alltid bunkra upp med potions och revives!

Gillade dessutom att Zegram (lagkamrat) total sket i att vara med i bossfighten och gjorde det han kände var viktigast, samla på sig firefruit som bränsle :)

Juraika var historia och resan bar iväg till Zerars. Fortsättning följer...

Nivå 13 · Mästerfuskare

Klarade just Cotton Alley i Super Meat Boy. :o

Har fått A+ på alla banor i spelet nu, klarat Light och Dark World 100%.

Nu ska jag bara hitta alla bandage sen har jag klarat 100% på spelet.

EDIT: Har hittat några bandage, har 82st nu tror jag av 100.

Senast ändrad:

20 Aug 2011
Nivå 5 · Fuskare

Försöker lära mig Victoria 2.

Fattar ingenting än så länge.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in