Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Gäst Cakeguy

spöar terrorister i cod mw2. jag äger alla.

Not.

 

Får mitt PS3+MW2 om cirka en timme. (:

och hur vet du det då? jag äger dig ochså. så du kan hålla mun innan jag spöar dig ochså i cod mw2.

Pfft.

 

OnT : Äger med sniper i MW2 atm.

säkeeeert har du ens provat köra mot mig? jag dödar dig lätt. du är bara en noob så håll tyst och vilekn lvl är du i cod mw2? och aldrig i livet att du äger mig dröm om det camper.

Jag äger dig i alla first-person-shooters!

 

Rockar i GH atm

hahah säkert noob vilken lvl är du i cod mw2? och jag kan ge ut min psn id till dig så får vi se vem som äger.

Yepp, tar dig lätt också i alla FPS spel, kan inte vara svårt.

 

Just nu spelar jag WoW, ska gå en instance snart.

 

du vågar inte ens säga din lvl jag svär du är en noob gå häng dig lil pysen jag äger sönder dig. jag är lvl 51 i cod mw2 äger dig. gå kör små barn spelet wow.

 

Snälla GTFO, du förstör bara tråden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D

käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp.

 

Wtf? vad har Crazyshit med cp att gör? :S Cp är en sjukdom och har inte något med Crazyshit att göra :o

 

jag vet att cp är en sjukdom.p11

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D

käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp.

Wtf? vad har Crazyshit med cp att gör? :S Cp är en sjukdom och har inte något med Crazyshit att göra :o

 

jag vet att cp är en sjukdom.p11

 

Men jag tror inte att Crazyshit är Cp

men nu slutar vi gå offtopic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta förstöra och bråka sönder tråden people! :unsure:

 

Vi alla kan väll hålla med om att "ps3games" inte är värd att svara p.g.a dennes ointelligens och onödiga fientlighet.

 

Nu glömmer vi detta och ser till att mysa med våra favoritspel denna fina Lördagen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D

käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp.

 

meen assjå duu kalllarrr digg liksaaamm pss3gammeesss därför hajj duu daamp.

 

Seriöst, Gå och lägg dig F5.

 

OnT: Spelade nyss Zoo tycoon 2!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...